Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak współedytować dokumenty w Bitrix24.Docs

Bitrix24.Docs to wbudowany edytor online do pracy z dokumentami. Możesz tworzyć dokumenty i edytować je ze współpracownikami bezpośrednio w Bitrix24.

Wspólne edytowanie dokumentów nie jest dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe
Ograniczenie na jednoczesne edytowanie dokumentów

Aby kilku pracowników mogło pracować z dokumentem, należy skonfigurować uprawnienia dostępu. Można je przyznać do pojedynczego dokumentu, folderu lub całego dysku.
Uprawnienia dostępu do dysku osobistego Bitrix24

W artykule omówimy:


Wybierz tryb pracy z dokumentem

W Bitrix24.Docs pracownicy mogą pracować z dokumentem w kilku trybach: edytowanie, recenzowanie, przeglądanie i komentowanie.

Pracownicy mogą jednocześnie pracować w różnych trybach. Na przykład, jeden pracownik edytuje dokument, a drugi zostawia komentarze.

Aby wybrać odpowiedni tryb, kliknij przycisk w prawym górnym rogu.

Edytowanie: tryb, w którym zmiany są od razu widoczne w tekście dla wszystkich uczestników. Ten sposób jest odpowiedni, gdy chcesz szybko wprowadzić poprawki bez dodatkowych potwierdzeń.

2 Tak wyglądają zmiany, gdy pracownik edytuje dokument

Recenzowanie: pozwala proponować zmiany bez ich automatycznego zastosowania. Zacznij poprawiać słowo lub zdanie, a Twoja poprawka pojawi się w tekście w innym kolorze. Autor dokumentu może ją zaakceptować lub odrzucić.

Komentowanie: można zostawiać notatki i sugestie do tekstu, nie zmieniając go.

Aby zostawić komentarz:

  1. Zaznacz potrzebne słowo lub zdanie w tekście.
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Dodaj komentarz.
  3. Napisz komentarz i kliknij Dodaj.
7 Tekst, do którego dodano komentarz, jest zaznaczony na żółto

Praca z komentarzami i poprawkami

Możesz przeglądać zmiany, sortować komentarze lub dodawać nowe. Kliknij Komentarze > Trzy kropki (...) i wybierz odpowiednią opcję.

Aby szybko przełączać się między komentarzami i poprawkami, odrzucać lub akceptować je, użyj zakładki Współpraca.


Śledź poprawki w dokumencie

Za pomocą trybów można wybrać sposób przeglądania poprawek i ich wyświetlania w tekście.

Śledzenie zmian. Wybierz, kto będzie widział zmiany w dokumencie: tylko ty lub wszyscy pracownicy. Jeśli poprawek jest zbyt wiele, można je tymczasowo ukryć.

Aby włączyć tryb śledzenia, przejdź do sekcji Współpraca > Śledzenie zmian i wybierz odpowiedni tryb.

Włącz śledzenie:

  • Włącz dla mnie: zmiany będą widoczne tylko dla Ciebie, dopóki dokument jest otwarty.
  • Włącz wszystkich: zmiany zobaczą wszyscy pracownicy. Jeśli jeden z pracowników włączy śledzenie, ten tryb zostanie automatycznie zastosowany dla wszystkich pracowników.

Wyłącz śledzenie:

  • Wyłącz dla mnie: ukrywa zmiany tylko dla Ciebie.
  • Wyłącz dla wszystkich: ukrywa zmiany dla wszystkich pracowników. Jeśli jeden z pracowników wyłączy śledzenie, zostanie ono wyłączone u wszystkich.

Przeglądanie poprawek. W sekcji Współpraca > Tryb wyświetlania można wybrać, jak poprawki będą wyświetlane w tekście.

  • Poprawki i objaśnienia: odpowiednie do analizy i omawiania poprawek ze współpracownikami. Pokazuje wszystkie zmiany: dodany, poprawiony i usunięty tekst.
  • Tylko poprawki: pokazuje poprawki w tekście bez pól z komentarzami.
  • Ostateczny: pokazuje, jak będzie wyglądał dokument po zaakceptowaniu wszystkich poprawek.
  • Oryginal: pokazuje pierwszą wersję dokumentu, aby porównać z obecną i ocenić zakres zmian.

Połącz i porównaj wersje dokumentu

Aby pracować z różnymi wersjami dokumentów, użyj opcji:

  • Porównaj: pokazuje różnice między dwiema wersjami dokumentu.
  • Połącz: pozwala połączyć zmiany z kilku wersji dokumentu w jeden plik. Można wybrać, które poprawki zachować.
  • Scalanie: pomaga połączyć zmiany, jeśli kilku pracowników edytowało dokument jednocześnie. Można zaakceptować lub odrzucić każdą poprawkę.

Rozważmy przykład, jak połączyć dwie wersje dokumentu.

1-3. Kliknij Współpraca > Połącz > Dokument z URL. To dokument, który jest przechowywany na dysku w Bitrix24 i dostępny pod linkiem.
4. Wklej link do dokumentu. Należy go wcześniej uzyskać od współpracownika. Kliknij Gotowe, a dokumenty zostaną połączone.
Jak udostępnić pliki za pomocą linków wewnętrznych i publicznych


W skrócie

  • Bitrix24.Docs to wbudowany edytor online do pracy z dokumentami. Możesz tworzyć dokumenty i edytować je ze współpracownikami bezpośrednio w Bitrix24.
  • Aby kilku pracowników mogło pracować z dokumentem, należy skonfigurować uprawnienia dostępu. Można je przyznać do pojedynczego dokumentu, folderu lub całego dysku.
  • W Bitrix24.Docs pracownicy mogą pracować z dokumentem w kilku trybach: edytowanie, recenzowanie, przeglądanie i komentowanie.
  • Możesz przeglądać zmiany, sortować komentarze lub dodawać nowe.
  • Za pomocą trybów Śledzenie i Wyświetlanie zmian można wybrać sposób przeglądania poprawek i ich wyświetlania w tekście.
  • Aby pracować z różnymi wersjami dokumentów, użyj opcji Porównaj, Połącz i Scalanie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Automatyzacja sprzedaży w CRM Zestawy danych Kreatora BI: oceny połączeń AI Kosz w CRM Limity w BI Connector Bitrix24 Wyzwalacze w CRM: dokumentacja