Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Rezerwacja online: lista oczekujących

Rezerwacja online to narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia. Jeśli wszystkie terminy w harmonogramie są zajęte, możesz dodać klienta do listy oczekujących. To pomaga:

  • przechowywać kontakty klienta i jego życzenia,
  • szybko proponować wolny termin, gdy rezerwacja zostaje anulowana,
  • wypełniać harmonogram i nie tracić klientów z powodu zajętych terminów.

Dodaj rezerwację do listy oczekujących.

1. Przejdź do sekcji Rezerwacja online.
2. W bloku Lista oczekujących kliknij + Dodaj.
Jak dodać kontakt
3. Aby dodać informacje o kliencie, kliknij strzałkę w bloku z rezerwacją.
4. Kliknij Dodaj lub wybierz w oknie rezerwacji.
5. Wprowadź imię klienta lub nazwę firmy, telefon lub e-mail, aby wybrać klienta z CRM.
6. Kliknij Utwórz nowy kontakt, jeśli klienta jeszcze nie ma w CRM. Nowe kontakty są automatycznie zapisywane w CRM.
7. Wybierz Dodaj uwagę, aby podać dodatkowe informacje o kliencie: życzenia dotyczące daty i czasu rezerwacji oraz inne dane, które pomogą w obsłudze.
8. Napisz tekst i zapisz zmiany.

Wszystkie rezerwacje na liście oczekujących są podzielone według czasu dodania: dzisiaj, w tym tygodniu, w zeszłym tygodniu. Można śledzić klientów, którzy czekają dłużej niż inni. To zmniejsza ryzyko ich utraty z powodu długiego oczekiwania.

Zarejestruj klienta z listy oczekujących. Aby umówić klienta na wolny termin, przenieś rezerwację z listy oczekujących do harmonogramu. Jeśli rezerwacja nie jest już aktualna — usuń ją.

Zwinąć listę oczekujących. Aby ukryć blok Lista oczekujących, kliknij Zwiń. Przywrócić blok można w panelu kalendarza, klikając na zegar.

Zwiń i rozwiń listę oczekujących. Aby ukryć lub wyświetlić blok listy oczekujących, kliknij Zwiń/Rozwiń.


W skrócie

  • Rezerwacja online to narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia.
  • Jeśli wszystkie terminy w harmonogramie są zajęte, możesz dodać klienta do listy oczekujących.
  • Lista oczekujących pomaga przechowywać dane klientów, proponować wolne terminy, gdy rezerwacja zostaje anulowana, i nie tracić klientów.
  • Wszystkie rezerwacje na liście oczekujących są podzielone według czasu dodania: dzisiaj, w tym tygodniu, w zeszłym tygodniu. To pomaga śledzić klientów, którzy czekają dłużej niż inni.
  • Aby umówić klienta na wolny termin, przenieś rezerwację z listy oczekujących do bloku z harmonogramem.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Rezerwacja online: jak utworzyć nowy zasób Zarejestruj klienta na usługę z formularza elementu CRM Rezerwacja online: Jak dostosować szablony wiadomości dla klientów Utwórz formularz do rejestracji klientów na usługi Rezerwacja online Bitrix24: pierwsze kroki Dodaj klienta do formularza rezerwacji