Rezerwacja online to narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia. Jeśli wszystkie terminy w harmonogramie są zajęte, możesz dodać klienta do listy oczekujących. To pomaga:
- przechowywać kontakty klienta i jego życzenia,
- szybko proponować wolny termin, gdy rezerwacja zostaje anulowana,
- wypełniać harmonogram i nie tracić klientów z powodu zajętych terminów.
Dodaj rezerwację do listy oczekujących.
1. Przejdź do sekcji Rezerwacja online.
2. W bloku Lista oczekujących kliknij + Dodaj.
Jak dodać kontakt
3. Aby dodać informacje o kliencie, kliknij strzałkę w bloku z rezerwacją.
4. Kliknij Dodaj lub wybierz w oknie rezerwacji.
5. Wprowadź imię klienta lub nazwę firmy, telefon lub e-mail, aby wybrać klienta z CRM.
6. Kliknij Utwórz nowy kontakt, jeśli klienta jeszcze nie ma w CRM. Nowe kontakty są automatycznie zapisywane w CRM.
7. Wybierz Dodaj uwagę, aby podać dodatkowe informacje o kliencie: życzenia dotyczące daty i czasu rezerwacji oraz inne dane, które pomogą w obsłudze.
8. Napisz tekst i zapisz zmiany.
Wszystkie rezerwacje na liście oczekujących są podzielone według czasu dodania: dzisiaj, w tym tygodniu, w zeszłym tygodniu. Można śledzić klientów, którzy czekają dłużej niż inni. To zmniejsza ryzyko ich utraty z powodu długiego oczekiwania.
Zarejestruj klienta z listy oczekujących. Aby umówić klienta na wolny termin, przenieś rezerwację z listy oczekujących do harmonogramu. Jeśli rezerwacja nie jest już aktualna — usuń ją.
Zwinąć listę oczekujących. Aby ukryć blok Lista oczekujących, kliknij Zwiń. Przywrócić blok można w panelu kalendarza, klikając na zegar.
Zwiń i rozwiń listę oczekujących. Aby ukryć lub wyświetlić blok listy oczekujących, kliknij Zwiń/Rozwiń.
W skrócie
- Rezerwacja online to narzędzie do umawiania klientów na wizyty u specjalistów, rezerwacji sprzętu i wyposażenia.
- Jeśli wszystkie terminy w harmonogramie są zajęte, możesz dodać klienta do listy oczekujących.
- Lista oczekujących pomaga przechowywać dane klientów, proponować wolne terminy, gdy rezerwacja zostaje anulowana, i nie tracić klientów.
- Wszystkie rezerwacje na liście oczekujących są podzielone według czasu dodania: dzisiaj, w tym tygodniu, w zeszłym tygodniu. To pomaga śledzić klientów, którzy czekają dłużej niż inni.
- Aby umówić klienta na wolny termin, przenieś rezerwację z listy oczekujących do bloku z harmonogramem.