top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Dodaj nowe kontakty

Na koncie Bitrix24 możesz przechowywać nieograniczoną liczbę kontaktów. Pamiętaj, że Twoje kontakty mogą mieć załączone pliki - upewnij się, że masz wystarczająco dużo wolnego miejsca.

Jak dodać nowy kontakt?

Istnieje kilka sposobów dodawania kontaktów w Bitrix24:

  • Kliknij CRM> Kontakty> Dodawanie.
  • Kliknij CRM> Firmy> kliknij przycisk menu obok firmy> Utwórz> Kontakt. Nowy kontakt zostanie automatycznie powiązany z wybraną firmą.
  • Wypełnij pole Klient w formularzu deala/leadu.
Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.

Możesz również zaimportować kontakty lub uzyskać nowe kontakty z wykorzystaniem formularzy internetowych CRM.

Nowy formularz kontaktu

Domyślnie wystarczy wpisać imię i nazwisko kontaktu.

Możesz również wprowadzić dodatkowe informacje o kliencie - drugie imię, zdjęcie, datę urodzenia.

Następnie możesz wprowadzić numer telefonu klienta, adres e-mail, stronę internetową i komunikatory.

Podczas określania numeru telefonu możesz dodać numer wewnętrzny. Wprowadź ; lub #, aby oddzielić numer telefonu od numeru wewnętrznego.

Możesz powiązać kontakt z firmą, wybierając lub tworząc nową firmę w odpowiedniej sekcji.

Czytaj więcej: Szablony danych kontaktu/firmy.

Sekcja "Więcej"

W sekcji Więcej możesz wybrać typ kontaktu, źródło i dodać komentarz.

Opcja Dostępny dla wszystkich umożliwia każdemu użytkownikowi pracę z tym kontaktem.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Jeśli nie chcesz eksportować tego kontaktu, po prostu dezaktywuj opcję Oznacz do eksportu.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane