Bitrix24Care

Dodaj nowy kontakt

Na koncie Bitrix24 możesz przechowywać nieograniczoną liczbę kontaktów. Pamiętaj, że Twoje kontakty mogą mieć załączone pliki - upewnij się, że masz wystarczająco dużo wolnego miejsca.

Jak dodać nowy kontakt?

Istnieje kilka sposobów tworzenia kontaktów w Bitrix24:

  • Kliknij przycisk Dodaj na stronie CRM> Klienci> Kontakty. Po utworzeniu kontaktu otworzy się formularz, w którym możesz podać wszystkie szczegółowe informacje.
  • Wybierz ten sposób, jeśli masz wiele kontaktów, które chcesz zapisać.

  • Kliknij CRM> Klienci> Firmy, otwórz menu kontekstowe i wybierz Utwórz> Kontakt. Nowy kontakt zostanie automatycznie powiązany z wybraną firmą.
  • Skorzystaj z tej opcji, jeśli masz już firmę w CRM i chcesz powiązać z nią kontakt.

  • Utwórz kontakt w polu Klient w formularzu leadu lub deala.
  • Ta metoda jest wygodna dzięki opcji szybkiego tworzenia kontaktu, bezpośrednio w formularzu leadu lub deala.

    Czytaj więcej: Formularze elementów CRM.
  • Skorzystaj z importu, jeśli masz dużą bazę kontaktów.
  • Kontakty mogą zostać automatycznie utworzone, jeśli masz formularz CRM na swojej stronie internetowej. Dodaj formularz do swojej witryny, aby otrzymywać dane klientów.

Formularz kontaktu

W sekcji O kontakcie możesz dodać podstawowe informacje o osobie - imię i nazwisko, stanowisko i datę urodzenia.

Następnie wprowadź metody komunikacji z kontaktem - telefon, e-mail, strona internetowa, komunikatory.

Możesz zapisać numer wewnętrzny w polu Telefon. Wprowadź ; lub #, aby oddzielić numer telefonu od numeru wewnętrznego. Na przykład 22-33-44;55, gdzie 55 to numer wewnętrzny.

Aby powiązać utworzony kontakt z firmą, w formularzu kontaktu wybierz firmę w odpowiednim polu lub utwórz nową.

Czytaj więcej: Pole "Klient" w formularzu deala/leadu.

Dodaj adres do kontaktu, jeśli jest potrzebny do dostawy produktów lub dokumentów.

W polu Szczegóły możesz dodać dane paszportowe lub dane bankowe kontaktu. Z tych danych możesz utworzyć dokument płatności lub umowę serwisową.

Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

Dodatkowe informacje

W sekcji Więcej określ typ kontaktu, jego źródło i zostaw dowolny komentarz w odpowiednim polu.

W kontaktach istnieje opcja Uwzględniono w eksporcie. Możesz wyeksportować tylko te kontakty, w których ta opcja jest włączona. Odznacz pole wyboru, jeśli nie chcesz eksportować kontakt.

Opcja Dostępne dla wszystkich umożliwia innym pracownikom pracę z kontaktem.

Czytaj więcej:

  • Uprawnienia dostępu do CRM
  • Eksport danych z CRM
  • Jeśli nie widzisz opcji Dostępne dla wszystkich i Uwzględniono w eksporcie, kliknij Wybierz pole i znajdź te opcje na liście pól.


    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo