Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji

Aby zalogować się do Bitrix24, należy wprowadzić login i hasło. To chroni dane firmy i daje pracownikom dostęp do zadań, czatów i innych narzędzi. W artykule zebraliśmy odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące autoryzacji w Bitrix24.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:


Dlaczego pojawia się błąd "Użytkownicy o następujących adresach e-mail już istnieją"

Błąd. Podczas zapraszania pracownika do Bitrix24 może pojawić się błąd "Użytkownicy o następujących adresach e-mail już istnieją".

Przyczyna i rozwiązanie.

Taki błąd występuje, jeśli:

  • E-mail jest już używany jako login przez innego pracownika.
  • E-mail jest podany w polu Kontaktowy e-mail w profilu innego pracownika.

E-mail podany jako login. Aby zaprosić pracownika na e-mail, który jest już używany przez innego pracownika, wykonaj następujące kroki:

1. Zaloguj się do Bitrix24.Network z e-mailem, na który chcesz zaprosić pracownika. Kliknij Zmień obok pola E-mail.
2-3. Podaj nowy adres e-mail. Zapisz zmiany.
4. Potwierdź adres e-mail.
Jak zmienić login i hasło do logowania w Bitrix24

E-mail podany jako kontaktowy. Zmień adres e-mail w profilu pracownika.

1. Przejdź do osobistego profilu pracownika i kliknij Edytuj.
2-3. Podaj inny adres e-mail w polu Kontaktowy e-mail i kliknij Zapisz.
Profil osobisty


Dlaczego nie przychodzi e-mail z zaproszeniem do Bitrix24 lub przywróceniem hasła

Przyczyna. E-mail trafił do folderów Spam lub Newslettery.

Rozwiązanie.

  1. Sprawdź foldery Spam i Newslettery.
  2. Jeśli nie znajdziesz e-maila, dodaj adres swojego Bitrix24 i domenę no-reply@bitrix24.net do listy zaufanych nadawców w swojej usłudze pocztowej.
  3. W przypadku przywracania hasła poproś o ponowne przesłanie linku. Wysłanie ponownego zapytania jest możliwe po 60 sekundach.
  4. W przypadku e-maila z zaproszeniem poproś o ponowne wysłanie zaproszenia do Bitrix24.
    Jak zaprosić pracowników do Bitrix24

Jeśli nic nie pomaga, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Martha AI: wirtualny asystent na czacie Wsparcia Bitrix24
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


Jak długo trwa sesja w Bitrix24

W przeglądarce sesja trwa 24 minuty. Jeśli nie korzystasz z systemu przez ten czas, sesja wygaśnie i konieczne będzie ponowne logowanie. W przypadku aktywnej pracy w Bitrix24 sesja jest przedłużana automatycznie.

W aplikacji Komunikator Bitrix24 sesja jest przedłużana automatycznie, dopóki pracujesz w Bitrix24.


Co robić, jeśli zgubiłeś telefon z aplikacją do 2FA

  1. Zaloguj się do Bitrix24 za pomocą kodów odzyskiwania (jednorazowych kodów zapisanych wcześniej).
    Kody odzyskiwania do autoryzacji w Bitrix24
  2. Jeśli nie masz kodów odzyskiwania, poproś administratora Bitrix24 o tymczasowe wyłączenie dla Ciebie uwierzytelniania dwustopniowego. Następnie zaloguj się do swojego Bitrix24 za pomocą loginu i hasła.
  3. Pobierz i zainstaluj aplikację do generowania jednorazowych kodów na nowym telefonie.
    Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie

Dlaczego w historii są logowania z IP spoza listy dozwolonych

Wpisy o logowaniach z adresów IP spoza listy dozwolonych nie oznaczają, że ograniczenie nie działa. Może to wynikać z kilku przyczyn:

  • Jeśli skonfigurowano integrację, która używa REST API w imieniu pracownika, jest to rejestrowane jako logowanie do Bitrix24.
  • Pracownik był już zalogowany w aplikacji mobilnej przed wprowadzeniem ograniczeń IP. Po aktualizacji danych otrzyma powiadomienie o blokadzie. Aby kontynuować pracę w Bitrix24, musi zalogować się z dozwolonego IP.
  • Kiedy pracownik otrzymuje powiadomienie o ograniczeniu dostępu IP i nie może pracować w Bitrix24, w dzienniku wydarzeń nadal może być zarejestrowane udane logowanie.
    Dziennik wydarzeń
    Jak ograniczyć dostęp do Bitrix24 według adresów IP

Administrator Bitrix24 nie może ograniczyć dostępu według adresu IP.


Dlaczego w aplikacji mobilnej ciągle pojawia się weryfikacja CAPTCHA

Przyczyna. „Ten błąd może wystąpić, jeśli próbujesz zalogować się do aplikacji mobilnej i dziesięciokrotnie wpiszesz błędne hasło.

Rozwiązanie. Jeśli wcześniej zalogowałeś się do aplikacji mobilnej, usuń zapisane dane autoryzacyjne i zaloguj się ponownie.

  1. Przejdź do aplikacji mobilnej. Na liście wybierz odpowiedni Bitrix24 i przesuń wiersz w lewo. Kliknij Usuń.
  2. Kliknij Zaloguj się i ponownie wprowadź login i hasło.
    Jak zalogować się do Bitrix24 przez aplikację mobilną

Jeśli wcześniej nie używałeś aplikacji mobilnej, sprawdź poprawność loginu i hasła w przeglądarce i spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji.


Jak naprawić błąd "Nieprawidłowy login lub hasło"

  • Sprawdź, czy poprawnie wprowadziłeś hasło. Jeśli hasło nie pasuje, możesz je odzyskać.
    Jak odzyskać hasło
  • Upewnij się, że wprowadziłeś poprawny login i nie ma w nim literówek. Jeśli nie pamiętasz loginu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.
    Gdzie znaleźć login
  • Sprawdź układ klawiatury i upewnij się, że Caps Lock jest wyłączony.

Dlaczego pojawia się błąd "Takiego pracownika nie ma w Bitrix24"

Błąd. Podczas autoryzacji pojawia się błąd "Takiego pracownika nie ma w Bitrix24".

Przyczyna. Błąd może wystąpić z różnych powodów:

  • błąd w loginie,
  • próba zalogowania się do innego konta,
  • pracownik został zwolniony.

Rozwiązanie.

Sprawdź login.

  1. Sprawdź, czy wprowadziłeś poprawny login i nie ma w nim literówek.
  2. Jeśli masz dostęp do kilku Bitrix24, możliwe, że próbujesz zalogować się do niewłaściwego konta. Wybierz poprawne konto przy logowaniu.
  3. Jeśli jeszcze nie logowałeś się do tego Bitrix24, poproś o wysłanie zaproszenia, aby się zarejestrować.
    Jak zaprosić pracowników do Bitrix24

Sprawdź, czy pracownik nie został zwolniony w Bitrix24. To można zrobić przez profil pracownika.

Przywróć zwolnionego pracownika do Bitrix24. Można to zrobić na dwa sposoby: z listy pracowników lub z profilu pracownika.
Jak przywrócić zwolnionego pracownika do Bitrix24


Podczas odzyskania hasła pojawia się błąd "Nieprawidłowe słowo kontrolne"

Błąd. Podczas odzyskania hasła pojawia się błąd "Nieprawidłowe słowo kontrolne".

Przyczyna i rozwiązanie. Błąd może występować z dwóch powodów:

  • wysłano kilka zapytań o przywrócenie hasła,
  • istnieje kilka kont Bitrix24.Network.

Wysłano kilka zapytań o przywrócenie hasła i kliknięto w przestarzały link.

Kliknij w link z ostatniego e-maila i zmień hasło. Link jest ważny przez 60 minut.

Istnieje kilka kont Bitrix24.Network. W przeglądarce jesteś zalogowany na jedno konto, a próbujesz przywrócić hasło do innego.

  1. Otwórz kartę przeglądarki w trybie incognito.
  2. Przejdź na stronę przywracania hasła Bitrix24.Network.
  3. Wprowadź dane konta, dla którego chcesz przywrócić hasło.

Zaproszenie dla pracownika zostało wysłane na niewłaściwy adres e-mail

Jeśli zaproszenie dla pracownika zostało wysłane na niewłaściwy e-mail, nie będzie mógł zalogować się do Bitrix24. Usuń zaproszenie i wyślij nowe.
Jak zwolnić pracownika z Bitrix24
Jak zaprosić pracowników do Bitrix24

1-2. Przejdź do sekcji Pracownicy i wybierz filtr Zaproszono.
3-4. Kliknij Menu (≡) > Usuń obok odpowiedniego zaproszenia.

Aby zaprosić pracownika ponownie:

1-3. Kliknij Zaproś w widżecie i wybierz sposób zaproszenia.
4. Wprowadź poprawny e-mail.
5. Kliknij Zaproś.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Limity w BI Connector Bitrix24 Automatyzacja sprzedaży w CRM Scenariusze pracy z formularzami CRM Kreator BI: jak skonfigurować filtry według daty w zapytaniu SQL Utwórz formularz kontaktowy CRM Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Jak wykonywać działania w procesach workflow Zarejestruj klienta na usługę z formularza elementu CRM Jak zmienić login i hasło do Bitrix24 Twórz witryny za pomocą CoPilot