Aby zalogować się do Bitrix24, należy wprowadzić login i hasło. To chroni dane firmy i daje pracownikom dostęp do zadań, czatów i innych narzędzi. W artykule zebraliśmy odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące autoryzacji w Bitrix24.
Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:
- dlaczego pojawia się błąd "Użytkownicy o następujących adresach e-mail już istnieją",
- dlaczego nie przychodzą e-maile z zaproszeniem do Bitrix24 lub przywróceniem hasła,
- jak długo trwa sesja w Bitrix24,
- co robić, jeśli zgubiłeś telefon z aplikacją do uwierzytelniania dwustopniowego,
- dlaczego w historii są logowania z IP, których nie ma na liście dozwolonych,
- dlaczego w aplikacji mobilnej ciągle pojawia się weryfikacja CAPTCHA,
- jak naprawić błąd "Nieprawidłowy login lub hasło",
- dlaczego pojawia się błąd "Takiego pracownika nie ma w Bitrix24",
- podczas odzyskania hasła pojawia się błąd "Nieprawidłowe słowo kontrolne",
- co robić, jeśli zaproszenie dla pracownika zostało wysłane na niewłaściwy adres e-mail.
Dlaczego pojawia się błąd "Użytkownicy o następujących adresach e-mail już istnieją"
Błąd. Podczas zapraszania pracownika do Bitrix24 może pojawić się błąd "Użytkownicy o następujących adresach e-mail już istnieją".
Przyczyna i rozwiązanie.
Taki błąd występuje, jeśli:
- E-mail jest już używany jako login przez innego pracownika.
- E-mail jest podany w polu Kontaktowy e-mail w profilu innego pracownika.
E-mail podany jako login. Aby zaprosić pracownika na e-mail, który jest już używany przez innego pracownika, wykonaj następujące kroki:
1. Zaloguj się do Bitrix24.Network z e-mailem, na który chcesz zaprosić pracownika. Kliknij Zmień obok pola E-mail.
2-3. Podaj nowy adres e-mail. Zapisz zmiany.
4. Potwierdź adres e-mail.
Jak zmienić login i hasło do logowania w Bitrix24
E-mail podany jako kontaktowy. Zmień adres e-mail w profilu pracownika.
1. Przejdź do osobistego profilu pracownika i kliknij Edytuj.
2-3. Podaj inny adres e-mail w polu Kontaktowy e-mail i kliknij Zapisz.
Profil osobisty
Dlaczego nie przychodzi e-mail z zaproszeniem do Bitrix24 lub przywróceniem hasła
Przyczyna. E-mail trafił do folderów Spam lub Newslettery.
Rozwiązanie.
- Sprawdź foldery Spam i Newslettery.
- Jeśli nie znajdziesz e-maila, dodaj adres swojego Bitrix24 i domenę no-reply@bitrix24.net do listy zaufanych nadawców w swojej usłudze pocztowej.
- W przypadku przywracania hasła poproś o ponowne przesłanie linku. Wysłanie ponownego zapytania jest możliwe po 60 sekundach.
- W przypadku e-maila z zaproszeniem poproś o ponowne wysłanie zaproszenia do Bitrix24.
Jak zaprosić pracowników do Bitrix24
Martha AI: wirtualny asystent na czacie Wsparcia Bitrix24
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Jak długo trwa sesja w Bitrix24
W przeglądarce sesja trwa 24 minuty. Jeśli nie korzystasz z systemu przez ten czas, sesja wygaśnie i konieczne będzie ponowne logowanie. W przypadku aktywnej pracy w Bitrix24 sesja jest przedłużana automatycznie.
W aplikacji Komunikator Bitrix24 sesja jest przedłużana automatycznie, dopóki pracujesz w Bitrix24.
Co robić, jeśli zgubiłeś telefon z aplikacją do 2FA
- Zaloguj się do Bitrix24 za pomocą kodów odzyskiwania (jednorazowych kodów zapisanych wcześniej).
Kody odzyskiwania do autoryzacji w Bitrix24 - Jeśli nie masz kodów odzyskiwania, poproś administratora Bitrix24 o tymczasowe wyłączenie dla Ciebie uwierzytelniania dwustopniowego. Następnie zaloguj się do swojego Bitrix24 za pomocą loginu i hasła.
- Pobierz i zainstaluj aplikację do generowania jednorazowych kodów na nowym telefonie.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie
Dlaczego w historii są logowania z IP spoza listy dozwolonych
Wpisy o logowaniach z adresów IP spoza listy dozwolonych nie oznaczają, że ograniczenie nie działa. Może to wynikać z kilku przyczyn:
- Jeśli skonfigurowano integrację, która używa REST API w imieniu pracownika, jest to rejestrowane jako logowanie do Bitrix24.
- Pracownik był już zalogowany w aplikacji mobilnej przed wprowadzeniem ograniczeń IP. Po aktualizacji danych otrzyma powiadomienie o blokadzie. Aby kontynuować pracę w Bitrix24, musi zalogować się z dozwolonego IP.
- Kiedy pracownik otrzymuje powiadomienie o ograniczeniu dostępu IP i nie może pracować w Bitrix24, w dzienniku wydarzeń nadal może być zarejestrowane udane logowanie.
Dziennik wydarzeń
Jak ograniczyć dostęp do Bitrix24 według adresów IP
Dlaczego w aplikacji mobilnej ciągle pojawia się weryfikacja CAPTCHA
Przyczyna. „Ten błąd może wystąpić, jeśli próbujesz zalogować się do aplikacji mobilnej i dziesięciokrotnie wpiszesz błędne hasło.
Rozwiązanie. Jeśli wcześniej zalogowałeś się do aplikacji mobilnej, usuń zapisane dane autoryzacyjne i zaloguj się ponownie.
- Przejdź do aplikacji mobilnej. Na liście wybierz odpowiedni Bitrix24 i przesuń wiersz w lewo. Kliknij Usuń.
- Kliknij Zaloguj się i ponownie wprowadź login i hasło.
Jak zalogować się do Bitrix24 przez aplikację mobilną
Jeśli wcześniej nie używałeś aplikacji mobilnej, sprawdź poprawność loginu i hasła w przeglądarce i spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji.
Jak naprawić błąd "Nieprawidłowy login lub hasło"
- Sprawdź, czy poprawnie wprowadziłeś hasło. Jeśli hasło nie pasuje, możesz je odzyskać.
Jak odzyskać hasło - Upewnij się, że wprowadziłeś poprawny login i nie ma w nim literówek. Jeśli nie pamiętasz loginu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.
Gdzie znaleźć login - Sprawdź układ klawiatury i upewnij się, że Caps Lock jest wyłączony.
Dlaczego pojawia się błąd "Takiego pracownika nie ma w Bitrix24"
Błąd. Podczas autoryzacji pojawia się błąd "Takiego pracownika nie ma w Bitrix24".
Przyczyna. Błąd może wystąpić z różnych powodów:
- błąd w loginie,
- próba zalogowania się do innego konta,
- pracownik został zwolniony.
Rozwiązanie.
Sprawdź login.
- Sprawdź, czy wprowadziłeś poprawny login i nie ma w nim literówek.
- Jeśli masz dostęp do kilku Bitrix24, możliwe, że próbujesz zalogować się do niewłaściwego konta. Wybierz poprawne konto przy logowaniu.
- Jeśli jeszcze nie logowałeś się do tego Bitrix24, poproś o wysłanie zaproszenia, aby się zarejestrować.
Jak zaprosić pracowników do Bitrix24
Sprawdź, czy pracownik nie został zwolniony w Bitrix24. To można zrobić przez profil pracownika.
Przywróć zwolnionego pracownika do Bitrix24. Można to zrobić na dwa sposoby: z listy pracowników lub z profilu pracownika.
Jak przywrócić zwolnionego pracownika do Bitrix24
Podczas odzyskania hasła pojawia się błąd "Nieprawidłowe słowo kontrolne"
Błąd. Podczas odzyskania hasła pojawia się błąd "Nieprawidłowe słowo kontrolne".
Przyczyna i rozwiązanie. Błąd może występować z dwóch powodów:
- wysłano kilka zapytań o przywrócenie hasła,
- istnieje kilka kont Bitrix24.Network.
Wysłano kilka zapytań o przywrócenie hasła i kliknięto w przestarzały link.
Kliknij w link z ostatniego e-maila i zmień hasło. Link jest ważny przez 60 minut.
Istnieje kilka kont Bitrix24.Network. W przeglądarce jesteś zalogowany na jedno konto, a próbujesz przywrócić hasło do innego.
- Otwórz kartę przeglądarki w trybie incognito.
- Przejdź na stronę przywracania hasła Bitrix24.Network.
- Wprowadź dane konta, dla którego chcesz przywrócić hasło.
Zaproszenie dla pracownika zostało wysłane na niewłaściwy adres e-mail
Jeśli zaproszenie dla pracownika zostało wysłane na niewłaściwy e-mail, nie będzie mógł zalogować się do Bitrix24. Usuń zaproszenie i wyślij nowe.
Jak zwolnić pracownika z Bitrix24
Jak zaprosić pracowników do Bitrix24
1-2. Przejdź do sekcji Pracownicy i wybierz filtr Zaproszono.
3-4. Kliknij Menu (≡) > Usuń obok odpowiedniego zaproszenia.
Aby zaprosić pracownika ponownie:
1-3. Kliknij Zaproś w widżecie i wybierz sposób zaproszenia.
4. Wprowadź poprawny e-mail.
5. Kliknij Zaproś.