Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Możesz tworzyć kampanie e-mailowe i konfigurować audytoria reklamowe w panelach reklamowych.
Marketing pomoże:
- Przyciągnąć nowych klientów: uruchom reklamę dla tych, którzy jeszcze nie znają Twojej marki.
- Zwiększyć sprzedaż powtórną: przypomnij klientom o swoich produktach, zaoferuj zniżki tym, którzy już dokonali zakupu.
- Wzmocnić lojalność: składaj życzenia urodzinowe, informuj o bonusach i promocjach.
Plany taryfowe
Skonfiguruj sekcję
Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. Przejdź do Marketing > Ustawienia.
Ustaw limit wysyłania e-maili. Istnieją limity miesięczne i dzienne. Dotyczą one wszystkich narzędzi Bitrix24, w których można wysyłać e-maile.
- Limit miesięczny: określ procent z całkowitej liczby e-maili, który chcesz wykorzystać na kampanie e-mailowe.
- Limit dzienny: domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli klienci nie oznaczają Twoich e-maili jako spam, limit może zostać zwiększony, i odwrotnie.
Skonfiguruj parametry kampanii e-mailowych. Można ustawić ograniczenie czasu uruchomienia kampanii i włączyć śledzenie przeczytania e-maili.
Jak skonfigurować sekcję Marketing
Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Przyznaj uprawnienia dostępu odpowiednim pracownikom. Na przykład wybierz, kto będzie tworzył segmenty mailingowe.
Uprawnienia dostępu do Marketingu CRM
Podłącz numer telefonu.
Aby wysyłać kampanie e-mailowe, w Bitrix24 należy podłączyć i potwierdzić numer telefonu. Należy to zrobić przed pierwszą kampanią e-mailową. Weryfikacja pozwoli zabezpieczyć konto — upewnij się, że Twój Bitrix24 nie jest używany do spamu.
Jak weryfikować numer telefonu
Utwórz kampanię e-mailową
W Marketingu Bitrix24 można wysyłać różne rodzaje kampanii mailingowych. Dzięki nim można informować klientów o promocjach, nowych produktach, składać życzenia z okazji świąt i wiele więcej.
Kampanie e-mailowe. To narzędzie do wysyłania e-maili do grupy odbiorców. Możesz na przykład wysłać kampanię do klientów, którzy od roku nie dokonali żadnych zakupów, i zaoferować im zniżkę na kolejne zakupy.
Jak utworzyć kampanię e-mailową
Kampanie w komunikatorach. Pozwalają wysyłać do klientów wiadomości w komunikatorach i mediach społecznościowych. Kampanie można wysyłać tylko do klientów, którzy już kontaktowali się z Tobą przez komunikatory.
Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator
Kampanie SMS. Można wysyłać wiadomości SMS do grupy klientów. Poinformuj klientów o promocjach, nowych produktach, przypomnij o wydarzeniu i tak dalej.
Jak wysłać kampanię SMS
Rozgłaszanie dźwiękowe i połączenia audio. Rozgłaszanie dźwiękowe w sekcji Marketing to informacyjne połączenie telefoniczne, za pomocą którego możesz automatycznie wykonywać połączenia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 przekształca go w wiadomość głosową i dzwoni na odpowiednie numery.
Połączenie audio to kampania, umożliwiająca wykonywanie połączeń z wcześniej nagraną wiadomością głosową.
Marketing: Rozgłaszanie dźwiękowe i Połączenie audio
Skonfiguruj audytorium reklamowe
Używaj audytoriów w Marketingu do uruchamiania reklam. Wybierz segment klientów, a Bitrix24 przekaże dane do serwisu reklamowego.
Podobni odbiorcy lookalike w Marketingu CRM
Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM
Uruchom generator sprzedaży
Generator sprzedaży to narzędzie, które pomaga automatycznie tworzyć powtarzalne leady i deale. Dzięki niemu można pracować z istniejącą bazą klientów i stymulować powtórne zakupy.
Na przykład możesz uruchomić generator dla klientów, którzy w tym miesiącu mają urodziny. Menedżerowie działu sprzedaży skontaktują się z tymi klientami, aby zaproponować zniżkę.
Zwiększenie sprzedaży
W skrócie
- Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Możesz tworzyć kampanie e-mailowe i konfigurować audytoria reklamowe w panelach reklamowych.
- Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować: ustawić limit wysyłania e-maili, skonfigurować parametry kampanii i uprawnienia dostępu, podłączyć numer telefonu.
- W Marketingu Bitrix24 można wysyłać kampanie e-mailowe, SMS, kampanie w komunikatorach, wykonywać informacyjne połączenia.
- Generator sprzedaży pomaga automatycznie tworzyć powtarzalne leady i deale, zachęcając do ponownych zakupów.