Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Marketing CRM

Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Możesz tworzyć kampanie e-mailowe i konfigurować audytoria reklamowe w panelach reklamowych.

Marketing pomoże:

  • Przyciągnąć nowych klientów: uruchom reklamę dla tych, którzy jeszcze nie znają Twojej marki.
  • Zwiększyć sprzedaż powtórną: przypomnij klientom o swoich produktach, zaoferuj zniżki tym, którzy już dokonali zakupu.
  • Wzmocnić lojalność: składaj życzenia urodzinowe, informuj o bonusach i promocjach.
Marketing nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Skonfiguruj sekcję

Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. Przejdź do Marketing > Ustawienia.

Ustaw limit wysyłania e-maili. Istnieją limity miesięczne i dzienne. Dotyczą one wszystkich narzędzi Bitrix24, w których można wysyłać e-maile.

  • Limit miesięczny: określ procent z całkowitej liczby e-maili, który chcesz wykorzystać na kampanie e-mailowe.
  • Limit dzienny: domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli klienci nie oznaczają Twoich e-maili jako spam, limit może zostać zwiększony, i odwrotnie.

Skonfiguruj parametry kampanii e-mailowych. Można ustawić ograniczenie czasu uruchomienia kampanii i włączyć śledzenie przeczytania e-maili.
Jak skonfigurować sekcję Marketing

Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Przyznaj uprawnienia dostępu odpowiednim pracownikom. Na przykład wybierz, kto będzie tworzył segmenty mailingowe.
Uprawnienia dostępu do Marketingu CRM

Podłącz numer telefonu. Aby wysyłać kampanie e-mailowe, w Bitrix24 należy podłączyć i potwierdzić numer telefonu. Należy to zrobić przed pierwszą kampanią e-mailową. Weryfikacja pozwoli zabezpieczyć konto — upewnij się, że Twój Bitrix24 nie jest używany do spamu.
Jak weryfikować numer telefonu


Utwórz kampanię e-mailową

W Marketingu Bitrix24 można wysyłać różne rodzaje kampanii mailingowych. Dzięki nim można informować klientów o promocjach, nowych produktach, składać życzenia z okazji świąt i wiele więcej.

Kampanie e-mailowe. To narzędzie do wysyłania e-maili do grupy odbiorców. Możesz na przykład wysłać kampanię do klientów, którzy od roku nie dokonali żadnych zakupów, i zaoferować im zniżkę na kolejne zakupy.
Jak utworzyć kampanię e-mailową

Kampanie w komunikatorach. Pozwalają wysyłać do klientów wiadomości w komunikatorach i mediach społecznościowych. Kampanie można wysyłać tylko do klientów, którzy już kontaktowali się z Tobą przez komunikatory.
Jak wysłać kampanię marketingową przez komunikator

Kampanie SMS. Można wysyłać wiadomości SMS do grupy klientów. Poinformuj klientów o promocjach, nowych produktach, przypomnij o wydarzeniu i tak dalej.
Jak wysłać kampanię SMS

Rozgłaszanie dźwiękowe i połączenia audio. Rozgłaszanie dźwiękowe w sekcji Marketing to informacyjne połączenie telefoniczne, za pomocą którego możesz automatycznie wykonywać połączenia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 przekształca go w wiadomość głosową i dzwoni na odpowiednie numery.

Połączenie audio to kampania, umożliwiająca wykonywanie połączeń z wcześniej nagraną wiadomością głosową.
Marketing: Rozgłaszanie dźwiękowe i Połączenie audio


Skonfiguruj audytorium reklamowe

Używaj audytoriów w Marketingu do uruchamiania reklam. Wybierz segment klientów, a Bitrix24 przekaże dane do serwisu reklamowego.
Podobni odbiorcy lookalike w Marketingu CRM
Reklamy na Facebooku i Instagramie w Marketingu CRM


Uruchom generator sprzedaży

Generator sprzedaży to narzędzie, które pomaga automatycznie tworzyć powtarzalne leady i deale. Dzięki niemu można pracować z istniejącą bazą klientów i stymulować powtórne zakupy.

Na przykład możesz uruchomić generator dla klientów, którzy w tym miesiącu mają urodziny. Menedżerowie działu sprzedaży skontaktują się z tymi klientami, aby zaproponować zniżkę.
Zwiększenie sprzedaży


W skrócie

  • Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Możesz tworzyć kampanie e-mailowe i konfigurować audytoria reklamowe w panelach reklamowych.
  • Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować: ustawić limit wysyłania e-maili, skonfigurować parametry kampanii i uprawnienia dostępu, podłączyć numer telefonu.
  • W Marketingu Bitrix24 można wysyłać kampanie e-mailowe, SMS, kampanie w komunikatorach, wykonywać informacyjne połączenia.
  • Generator sprzedaży pomaga automatycznie tworzyć powtarzalne leady i deale, zachęcając do ponownych zakupów.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo