Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM

Google reCAPTCHA V2 pozwala zidentyfikować, czy formularz CRM wypełnia prawdziwy klient, czy automatyczny bot. W Bitrix24 można włączyć niewidoczną reCAPTCHA V2, która analizuje zachowanie użytkownika na stronie: ruchy myszą, szybkość scrollowania, czas spędzony na stronie i inne parametry. W przypadku podejrzanej aktywności klientowi zostanie zaoferowana dodatkowa weryfikacja. Na przykład zaznaczenie wszystkich obrazów z określonymi obiektami.
Czym są formularze danych kontaktowych CRM
Jak utworzyć i skonfigurować formularze kontaktowe CRM

W wersji Bitrix24 On-Premise konieczne jest podanie własnych kluczy reCAPTCHA V2. W wersji Bitrix24 w Chmurze jest to opcjonalne, ponieważ moduł działa bez kluczy. Za pomocą kluczy możesz przeglądać raporty i dostosowywać poziom ochrony przed spamem.

W artykule omówimy:

  • Jak podłączyć moduł reCAPTCHA V2
  • Jak uzyskać i dodać własne klucze

  • Jak podłączyć moduł reCAPTCHA V2

    1-3. Przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Formularze CRM i otwórz wybrany formularz.
    4. Kliknij Tryb eksperta, aby uzyskać dostęp do wszystkich ustawień formularza.
    5. Przejdź do sekcji Ochrona przed spamem.
    6-7. Wybierz opcję Niewidoczna i kliknij Zapisz.
    8. Sprawdź, czy w formularzu pojawiła się ikona Korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA.


    Jak dodać klucze reCAPTCHA V2

    Uzyskaj klucze. Przejdź na stronę administratora Google reCAPTCHA i zaloguj się na konto Google. Wypełnij formularz, aby bezpłatnie otrzymać klucze.

    • Etykieta. Wpisz nazwę swojej strony lub projektu. Ułatwi to znalezienie odpowiednich kluczy, jeśli używasz modułu na kilku stronach.
    • Typ reCAPTCHA. Wybierz Zadanie (V2) > Niewidoczna plakietka reCAPTCHA.
    • Domeny. Podaj nazwy dwóch domen: swojej strony i formularza CRM. Skopiuj je z paska adresu i wklej do pól bez https.

    Po wypełnieniu formularza kliknij Prześlij. Następnie zostanie otwarta strona z dwoma kluczami, których należy skopiować.

    Dodaj klucze do formularza CRM. Wróć do ustawień formularza w Bitrix24 i kliknij Zmień klucze. Uzupełnij pola:

    • Key: klucz strony,
    • Secret: klucz tajny.

    Zapisz zmiany. Klucze będą działać dla wszystkich formularzy CRM w Twoim Bitrix24.

    Sprawdź działanie reCAPTCHA. Wypełnij formularz CRM i wyślij go. Sprawdź wyniki na stronie administratora Google reCAPTCHA. Jeśli raport nie pojawi się natychmiast, należy poczekać kilka godzin.

    Jeśli moduł blokuje wysyłanie formularzy przez klientów, dostosuj czułość reCAPTCHA:

    1. Otwórz Ustawienia (⚙️).
    2. W sekcji Ustawienia bezpieczeństwa przesuń suwak na początek lub środek zakresu.

    W skrócie

    • Google reCAPTCHA V2 pozwala zidentyfikować, czy formularz CRM wypełnia prawdziwy klient, czy automatyczny bot.
    • W wersji Bitrix24 On-Premise konieczne jest podanie własnych kluczy reCAPTCHA V2. W wersji Bitrix24 w Chmurze jest to opcjonalne.
    • Jeśli w ustawieniach formularza nie widzisz sekcji Ochrona przed spamem, włącz Tryb eksperta.
    • Klucze uzyskasz bezpłatnie na stronie Google reCAPTCHA. Wybierz Niewidoczna plakietka reCAPTCHA i podaj nazwy domen strony oraz formularza CRM.
    • Klucze działają dla wszystkich formularzy w Twoim Bitrix24.
    • Jeśli moduł blokuje wysyłanie formularzy przez klientów, dostosuj czułość reCAPTCHA.
    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Jak odzyskać hasło Zarejestruj klienta na usługę z formularza elementu CRM Kreator BI: jak skonfigurować filtry według daty w zapytaniu SQL Inteligentne skrypty w CRM Twórz witryny za pomocą CoPilot Limity w BI Connector Bitrix24 Automatyzacja sprzedaży w CRM Scenariusze pracy z formularzami CRM Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Jak zmienić login i hasło do Bitrix24