Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Formularze CRM: tytuł, nazwa i nazwa strony

Formularz CRM ma trzy podobne ustawienia, które czynią go bardziej wygodnym do edycji i zrozumiałym dla klienta:

Aby edytować formularz CRM, przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Formularze CRM i otwórz odpowiedni formularz.


Tytuł formularza CRM

Tytuł formularza jest widoczny dla klientów. To tekst w górnej części, który wyjaśnia cel formularza. Na przykład "Zostaw opinię" lub "Rejestracja na wydarzenie".

1. Otwórz sekcję Nagłówek i przycisk.
2-3. Wprowadź tekst w polu Tytuł i zapisz zmiany.
4. Kliknij krzyżyk, aby zamknąć edytor.
5-6. Sprawdź, jak tekst tytułu jest wyświetlany na różnych typach urządzeń.
7. Wybierz Edytuj, aby wrócić do ustawień.


Nazwa formularza CRM

Nazwa formularza jest widoczna tylko dla pracowników w Bitrix24. Domyślnie składa się z typu formularza i daty utworzenia, ale można ją zmienić. Nadaj formularzom czytelne nazwy, aby łatwiej je rozróżniać i szybciej znajdować potrzebne. Na przykład "Opinie o konferencji" lub "Ocena adaptacji nowego pracownika".

1. Otwórz Inne ustawienia.
2-3. Wprowadź tekst w polu Nazwa formularza i zapisz zmiany.
4. Kliknij Wyjdź z edytora, aby wrócić do listy formularzy CRM.
5. Sprawdź, jaka nazwa jest wyświetlana dla formularza.


Nazwa strony z formularzem CRM

Nazwa strony to tytuł widoczny na karcie przeglądarki, który klient zobaczy po otwarciu formularza za pomocą linku. Pomaga klientowi zrozumieć, gdzie się znajduje, i szybko znaleźć odpowiednią kartę. Jeśli nie podasz nazwy strony, na karcie zostanie wyświetlony typ formularza i data jego utworzenia.

1-2. Otwórz Funkcje formularza > Ustawienia (⚙️).
3. Przejdź na kartę Ustawienia strony.
4. Kliknij ikonę ołówka i wprowadź wybraną nazwę strony.
5. Zapisz zmiany.
6. Otwórz formularz CRM w przeglądarce, aby sprawdzić, jaka nazwa zostanie wyświetlona na karcie.


W skrócie

  • Formularze CRM mają trzy powiązane ustawienia: tytuł, nazwę formularza oraz nazwę strony z formularzem.
  • Aby edytować formularz, przejdź do sekcji CRM > Dodatki > Formularze CRM.
  • Tytuł i nazwa strony są widoczne dla klientów. Nazwę formularza widzą tylko użytkownicy Bitrix24.
  • Tytuł to tekst w górnej części formularza, który wyjaśnia cel jego wypełnienia. Aby go zmienić, przejdź na kartę Tytuł i przycisk > Tytuł.
  • Nazwa formularza pomaga pracownikom rozróżniać formularze. Aby ją zmienić, przejdź na kartę Inne ustawienia > Nazwa formularza.
  • Nazwa strony jest wyświetlana na karcie przeglądarki. Aby ją zmienić, wybierz Opcje formularza > Ustawienia (⚙️) > Ustawienia strony > Nazwa formularza.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Formularz oddzwonienia Domyślne wartości pól w formularzach CRM Szablony formularzy internetowych CRM Jak skonfigurować reCAPTCHA V2 dla formularzy CRM Formularze CRM: Tagi personalizacyjne Utwórz formularz kontaktowy CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Przegląd formularzy internetowych CRM