Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Czat na żywo: jak skonfigurować i umieścić na stronie

Czat na żywo pomaga komunikować się z klientami bezpośrednio na stronie internetowej. Klient zadaje pytanie na czacie, a wiadomość trafia od razu do Bitrix24, gdzie jest obsługiwana przez pracowników. To wygodny sposób na nieprzegapianie zgłoszeń, szybkie odpowiadanie klientom i przechowywanie całej korespondencji w CRM.

W artykule opowiemy, jak:


Podłącz czat na żywo do kanału otwartego

Kanał otwarty to narzędzie umożliwiające rozdzielanie zgłoszeń klientów między menedżerami, konfigurowanie automatycznych odpowiedzi oraz wiele innych funkcji.

1–4. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe > Czat na żywo, wybierz z listy kanał otwarty lub utwórz nowy.
5. Kliknij Połącz.
Jak utworzyć i skonfigurować kanał otwarty


Skonfiguruj publiczną stronę z czatem na żywo

Publiczna strona to osobny link, pod którym klienci mogą otworzyć czat na żywo. Można ją wykorzystać, jeśli strona internetowa nie jest jeszcze gotowa lub jeśli chcesz udostępniać klientom bezpośredni link do czatu.

Wymyśl i podaj krótki adres dla czatu na żywo — zostanie on dodany na końcu linku.

Ustawienia publicznej strony. Możesz zmienić:

  • Projekt czatu — załaduj obraz tła, który będzie widoczny na stronie z czatem.
  • Własne CSS — dodaj link do pliku CSS lub wklej kod w polu Tekst CSS.
  • Podpis — zaznacz pole wyboru, aby usunąć podpis „Powered by Bitrix24” w czacie.
  • Rozmowa nr — zaznacz pole Pokaż w nazwie widżetu, aby klient i pracownik widzieli numer dialogu. Ułatwi to odwoływanie się do niego przy kolejnych zgłoszeniach klienta.

Usunięcie podpisu „Powered by Bitrix24” jest możliwe tylko w wybranych planach.
Plany taryfowe

Wiadomości niestandardowe. Zmień tekst, który widzi klient w czacie na żywo. Możesz skonfigurować:

  • tekst powitania,
  • wiadomość, jeśli operatorzy są niedostępni,
  • nagłówek czatu — wyświetlany zamiast nazwy kanału otwartego.

Po zmianie nagłówka czatu może być potrzebne 10–15 minut, aby zmiany zostały zastosowane.

Aby edytować ustawienia publicznej strony, kliknij Zmień.

Aby sprawdzić, jak wygląda czat na żywo dla klientów:

  • otwórz publiczną stronę z czatem na żywo w trybie incognito w przeglądarce,
  • użyj przeglądarki, w której nie jesteś zalogowany w Bitrix24.
9 Tak wygląda publiczna strona z czatem na żywo

Dodaj czat na żywo na stronę internetową

Czat na żywo można dodać na stronę internetową za pomocą widżetu. Można to zrobić na stronie utworzonej w Bitrix24 lub na innej platformie.
Jak utworzyć i skonfigurować widżet

Jeśli strona została utworzona w Bitrix24.

1–2. Otwórz sekcję Strony i sklepy > Strony.
3–4. Kliknij Trzy kropki (...) > Konfiguruj witrynę.
5–6. W zakładce Ustawienia witryny wybierz widżet.
7. Zapisz zmiany.
Jak dodać widżet z czatem na stronę

Jeśli strona została utworzona na innej platformie.

1–4. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe > Widżet na stronę, wybierz widżet lub utwórz nowy.
5. Podłącz do widżetu kanał otwarty z czatem na żywo.
6. Skopiuj kod widżetu i wklej go do kodu szablonu swojej strony przed zamykającym tagiem /body.
Dodaj widżet Bitrix24 do witryny utworzonej w WIX


W skrócie

  • Czat na żywo pomaga komunikować się z klientami bezpośrednio na stronie internetowej. Klient zadaje pytanie na czacie — wiadomość trafia od razu do Bitrix24, gdzie odpowiadają na nią pracownicy.
  • Czat można umieścić na osobnej publicznej stronie lub dodać na stronę internetową za pomocą widżetu.
  • W ustawieniach publicznej strony można edytować wygląd czatu, tekst powitania i włączyć wyświetlanie numeru dialogu.
  • Aby sprawdzić, jak wygląda czat na żywo dla klientów, otwórz publiczną stronę w trybie incognito lub w innej przeglądarce, w której nie jesteś zalogowany w Bitrix24.
  • Aby umieścić czat na żywo na stronie stworzonej w Bitrix24, wybierz widżet w ustawieniach strony. Jeśli strona została stworzona na innej platformie, skopiuj kod widżetu i wklej go do kodu szablonu swojej strony przed zamykającym tagiem /body.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zmień motyw tła w Bitrix24 Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Jak utworzyć listę w grupie i projekcie Importuj szczegóły kontaktu i firmy Pole "Klient" w elemencie CRM Synchronizacja kalendarza z Office365 Centrum Analityczne w Kreatorze BI Mój kalendarz Jak działa wyszukiwanie w Bitrix24 Synchronizacja kalendarza z iCloud