Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak utworzyć i skonfigurować sklep internetowy w Bitrix24

W Bitrix24 możesz utworzyć sklep internetowy bez umiejętności programowania. Gotowe szablony zawierają wszystko, co jest potrzebne do sprzedaży: katalog produktów, kosz, stronę składania zamówienia i inne. Możesz dostosować gotowe bloki i wygląd sklepu do potrzeb biznesowych. Sklep internetowy jest zintegrowany z CRM — produkty i stany magazynowe aktualizują się automatycznie, a zamówienia trafiają do Twojego Bitrix24.

Funkcjonalność sklepu internetowego zależy od planu.
Plany taryfowe

W artykule wyjaśniamy, jak:


Jak utworzyć sklep internetowy

Przejdź do sekcji Strony i Sklepy > Sklepy i kliknij Utwórz. Otworzy się katalog szablonów, gdzie możesz wybrać odpowiedni.

Dostępne są cztery opcje:

  • CRM + Sklep internetowy — dostosowany do urządzeń mobilnych. Idealny do sprzedaży przez komunikatory i media społecznościowe.
  • Klasyczny sklep. Odzież — szablon z maksymalnym wypełnieniem, który łatwo dostosować do własnego biznesu. Odpowiedni dla sklepów z dużym asortymentem.
  • Klasyczny sklep. Rękodzieło — minimalistyczny szablon dla sklepów z niewielką liczbą produktów.
  • Produkty na wyprzedaży — idealny do promowania konkretnego produktu.

Wybierz odpowiedni i kliknij Utwórz sklep internetowy.


Jak dostosować bloki i wygląd sklepu

Po utworzeniu sklep otworzy się w edytorze. Tutaj możesz dodawać i zmieniać bloki, dostosowywać wygląd, rozmieszczenie elementów oraz katalog produktów.

Dodaj dodatkowe bloki

Dodaj potrzebne bloki: katalog produktów, separator i inne.

1. Kliknij + Dodaj blok w miejscu, gdzie chcesz go umieścić.
2–3. Wybierz sekcję i szablon z listy.

Dostosuj blok

Najedź kursorem na blok, który chcesz zmienić — pojawi się lista dostępnych działań:

  • Edytuj — zmień ustawienia i zawartość bloku, np. nagłówek i podpisy do elementów.
  • Projekt — zmień styl bloku i dostosuj jego widoczność na komputerze, tablecie i smartfonie.
  • Superblok — dodaj lub usuń elementy bloku: nagłówki, ikony, obrazy, wideo i inne.
  • Dodatkowe działania z blokiem: przenieś, usuń, ukryj, skopiuj i inne.

Aby cofnąć działanie lub przywrócić zmiany, użyj strzałek w górnej części ekranu.
Jak dostosować blok strony lub sklepu
Jak edytować bloki za pomocą CoPilot


Jak dodać i skonfigurować katalog produktów

Aby klienci mogli kupować produkty, połącz katalog produktów ze sklepem.

Aby zsynchronizować stany magazynowe w sklepie internetowym i CRM, należy skonfigurować zarządzanie asortymentem.
Zarządzanie asortymentem w Bitrix24
Włącz subskrypcję niedostępnych produktów

Dodaj katalog produktów do sklepu

1–3. Kliknij Opcje strony > Ustawienia (⚙️) > Ustawienia katalogu.
4–5. Kliknij ikonę strzałki obok nazwy folderu i wybierz sekcję katalogu ze wszystkimi produktami, które planujesz sprzedawać w sklepie. Elementy w nim mogą być wyświetlane jako lista lub podzielone na podsekcje. Nowe produkty należy dodawać do tego samego katalogu.
6–7. Wypełnij pozostałe pola i kliknij Zapisz.
Ustawienia katalogu produktów

Skonfiguruj blok z listą produktów

Kliknij Edytuj, aby skonfigurować blok. Wypełnij pola i zapisz zmiany.

Otwórz katalog produktów Bitrix24, aby zarządzać produktami — utwórz nowe lub edytuj istniejące.

Ustaw wartości tagów SEO i tytuł strony. Zaznacz pole, jeśli chcesz zastosować ustawienia SEO katalogu do sklepu.
Edytor SEO dla informacji o katalogu i produktach

ID sekcji. Pozostaw wartość domyślną, aby katalog produktów był poprawnie wyświetlany w sklepie.

Pole do sortowania elementów. Wskaż, według którego pola sortować produkty i w jakiej kolejności: rosnąco czy malejąco. Na przykład, sortując według pola Średnia liczba wyświetleń w kolejności malejącej, na początku listy będą produkty, których karty są najczęściej otwierane przez klientów.

Przyciski. Wybierz działanie dla przycisku pod produktem: dodanie do kosza lub zakup — przejście do składania zamówienia. Zmień napisy na przyciskach i wpisz komunikat o braku produktu.

Skonfiguruj nawigację w katalogu

Jeśli w katalogu produktów są podsekcje, dodaj odnośniki do nich w menu sklepu. Na przykład, w sekcji Biżuteria mogą być podsekcje Broszki, Bransoletki, Pierścionki, Naszyjniki. To pomoże klientom szybko znaleźć potrzebne produkty.

1. Otwórz stronę Nagłówek.
2. Kliknij element menu, aby go edytować.
3. Zmień nazwę.
4–6. Skonfiguruj działanie po kliknięciu: wybierz w menu rozwijanym opcję Otwórz stronę produktu. Kliknij ikonę strzałki i wybierz odpowiedni element lub sekcję katalogu.
7. Zapisz zmiany.
8. Aby zarządzać elementami menu, najedź kursorem na element i kliknij +, aby dodać kopię elementu. Kliknij kosz, aby usunąć element.


Jak opublikować sklep

Domyślnie włączony jest tryb Automatyczna publikacja — sklepy są publikowane po pierwszej edycji. Gdy edytujesz sklep, zmiany są wprowadzane automatycznie. Jeśli zmiana nie została wyświetlona, kliknij Opublikuj sklep, a zmiana pojawi się w sklepie.

Jeśli autopublikacja jest wyłączona, kliknij Podgląd — sklep otworzy się w nowej karcie, a zmiany będą widoczne tylko dla Ciebie. Aby sprawdzić, jak sklep będzie wyglądał na różnych urządzeniach, kliknij ikony w górnej części ekranu.

Kliknij Opublikuj sklep, aby zmiany były dostępne dla klientów.
Automatyczne publikowanie, podgląd i nawigacja w witrynach

Liczba aktywnych sklepów zależy od wybranego planu Bitrix24. W przypadku obniżenia planu, gdy limit sklepów zostanie zmniejszony, istniejące sklepy nie zostaną dezaktywowane, ale zapis nowych zmian będzie niemożliwy. Aby wprowadzić zmiany, usuń z publikacji nadmiarowe sklepy.
Plany taryfowe

W skrócie

  • Bitrix24 umożliwia uruchomienie sklepu internetowego na podstawie gotowego szablonu. Zawiera on wszystko, co jest potrzebne do sprzedaży: katalog produktów, kosz, stronę składania zamówienia.
  • Możesz dostosować gotowe bloki i wygląd sklepu do potrzeb biznesowych.
  • Sklep internetowy jest zintegrowany z CRM — produkty i stany magazynowe aktualizują się automatycznie, a zamówienia trafiają do Twojego Bitrix24.
  • Aby utworzyć sklep, przejdź do sekcji Strony i Sklepy > Sklepy i kliknij Utwórz.
  • Dostosuj bloki, wygląd sklepu i katalog produktów.
  • Aby zsynchronizować stany magazynowe w CRM i sklepie, należy skonfigurować Zarządzanie Asortymentem.
  • Dla stron i sklepów domyślnie włączony jest tryb Automatyczna publikacja — zmiany są wprowadzane automatycznie. Jeśli zmiana nie została wyświetlona, kliknij Opublikuj sklep, a zmiana pojawi się w sklepie.
  • Jeśli autopublikacja jest wyłączona, kliknij Podgląd — strona otworzy się w nowej karcie, a zmiany będą widoczne tylko dla Ciebie. Kliknij Opublikuj sklep, aby zmiany były dostępne dla klientów.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czat na żywo: jak skonfigurować i umieścić na stronie Jak utworzyć i skonfigurować wielojęzyczną witrynę w Bitrix24 Pytania dotyczące Bitrix24 CRM Jak pracować z czatami w otwartych kanałach Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie Jak utworzyć i skonfigurować listę w Bitrix24 Centrum Analityczne w Kreatorze BI Edytuj dokumenty w Office 365