Wprowadziliśmy kilka zmian w Bitrix24.Sites. Teraz możesz szybko tworzyć nowe witryny i edytować istniejące, dystrybuować witryny do folderów na różnych poziomach i zapisywać szablony bloków.
Automatyczne publikowanie witryny
Ta ważna zmiana ułatwi pracę z witrynami. Teraz, jeśli włączyłeś automatyczną publikację, wszystkie zmiany zostaną natychmiast zapisane w witrynie. Nie stracisz swoich zmian, jeśli zapomnisz je zapisać lub zamkniesz kartę przeglądarki.
W razie potrzeby możesz wyłączyć autopublikację na górze strony.
Podgląd
Podgląd otwiera teraz opublikowaną wersję witryny.
W oknie podglądu możesz wybrać następujące opcje: otworzyć witrynę na urządzeniu mobilnym, w nowej karcie lub skopiować link.
Nawigacja w witrynie
W oknie nawigacji zobaczysz strukturę witryny i możesz nawigować między stronami. Strona, na której aktualnie się znajdujesz, jest zaznaczona na niebiesko.
Na pasku wyszukiwania możesz znaleźć stronę według nazwy.
Możliwości witryny
Narzędzia do komunikacji z klientami i ustawienia przenieśliśmy do sekcji Możliwości witryny.
Informacje w tym oknie można podzielić na cztery bloki:
- Ustawienia formularzy internetowych CRM. Z tego bloku możesz przejść do ustawień formularza CRM, który znajduje się na tej stronie. Jeśli nie ma formularza, zostanie on automatycznie utworzony na końcu strony.
- Komunikacja z klientami. Ten blok jest potrzebny do skonfigurowania widżetu połączonego z witryną.
- Potrzebuję pomocy. Wypełnij formularz, aby skontaktować się z partnerami. Pomogą Ci utworzyć witrynę i wdrożyć Bitrix24.
- Ustawienia. Kliknij przycisk koła zębatego, aby przejść do ustawień witryny.