Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak pracować z czatami w otwartych kanałach

W otwartych kanałach błyskawicznie otrzymujesz wiadomości od klientów z komunikatorów, mediów społecznościowych i strony internetowej. Możesz natychmiast odpowiadać, korzystając z intuicyjnych narzędzi czatu: zapraszaj współpracowników do rozmowy, wysyłaj formularze CRM, zapisuj kontakty bezpośrednio w CRM i nie tylko. To pozwala sprawnie rozwiązywać problemy, oszczędzać czas i zachowywać wszystkie istotne informacje.

W artykule omówimy:


Nowy dialog

Gdy klient napisze wiadomość, otrzymasz powiadomienie w Bitrix24. Aby rozpocząć rozmowę, przejdź do sekcji Komunikator > Centrum Kontaktówy > Bez odpowiedzi.

Kliknij nowy dialog i wybierz działanie.

Odpowiedz — rozpocznij rozmowę z klientem.

Przenieś — przekaż czat współpracownikowi lub do innego kanału otwartego. Na przykład, gdy zapytanie zostało skierowane do Ciebie przez pomyłkę.

  1. Kliknij Przenieś.
  2. Wybierz z listy lub wpisz w polu wyszukiwania nazwę kanału otwartego lub imię pracownika.
  3. Kliknij Przekieruj.

Zaakceptuj i zakończ dialog close.jpg — wybierz, jeśli chcesz po prostu zamknąć czat. Na przykład, gdy testujesz ustawienia kanału otwartego.

Oznacz jako spam / Wymuś zakończenie spam.jpg — kliknij, jeśli zapytanie nie dotyczy Twojej firmy lub zawiera spam. Dialog zostanie zamknięty, ale klient będzie mógł napisać ponownie.

Kliknij Trzy kropki (...), aby:

  • Historia wiadomości — przeglądaj pełną korespondencję z klientem, w tym wcześniejsze rozmowy. Sprawdź, o czym pisał klient, jakie zadawał pytania i jakie otrzymał odpowiedzi. Dzięki temu lepiej zrozumiesz jego potrzeby i unikniesz powtarzania tych samych pytań.
  • Weź rozmowę — weź odpowiedzialność za czat, nawet jeśli jest przypisany innemu pracownikowi. Możesz dołączyć do obsługi klienta, przechodząc do dialogu z formularza elementu CRM, linku lub listy rozmów.
    Lista dialogów: jak znaleźć czaty kanałów otwartych

Narzędzia w polu odpowiedzi

Kiedy klikniesz przycisk Odpowiedz, pojawi się pole do wprowadzania tekstu. Możesz w nim korzystać z narzędzi, które przyspieszają pracę: wysyłać pliki, dodawać współpracowników do rozmowy, prowadzić ukrytą korespondencję i wiele więcej.

Wyślij plik. Przydatne, jeśli musisz wysłać klientowi zdjęcie produktu lub umowę.

  1. Kliknij ikonę file.jpg .
  2. Wybierz, skąd załadować plik: z komputera lub Dysku Bitrix24.

Wspomnij użytkownika lub czat. Klient zobaczy tylko tekst, a współpracownicy — link do profilu lub czatu.

  1. Kliknij ikonę person.jpg .
  2. Wybierz z listy lub znajdź przez wyszukiwanie pracownika albo czat, który chcesz wspomnieć.

Polecenia. Dzięki temu narzędziu możesz sformatować tekst jako cytat, zmienić nazwę czatu lub uzyskać jego ID.

  1. Kliknij ikonę command.jpg .
  2. Wybierz, co chcesz zrobić:
    • Zacytuj tekst — jeśli musisz odpowiedzieć na część wiadomości klienta.
    • Zmień nazwę czatu — aby nie zgubić go na liście. Nazwa zmieni się tylko dla pracowników.
    • Uzyskaj ID czatu do integracji zewnętrznej — aby podłączyć zewnętrzną aplikację.

Wybierz emotikony. Przydatne, jeśli chcesz dodać emocji do wiadomości.

  1. Kliknij ikonę smile.jpg .
  2. Wybierz emotikon, który pasuje do wiadomości.

Wyślij formularz CRM. Użyj formularza, aby uzyskać dodatkowe dane od klienta lub zapisać go na usługę.

  1. Kliknij ikonę cpm.jpg .
  2. Wybierz formularz z listy lub znajdź go według nazwy.
    Jak utworzyć i skonfigurować formularz CRM

Ukryta korespondencja. Napisz komentarz dla siebie lub współpracowników — klient nie zobaczy tych wiadomości. Przydatne do wyjaśnień i wewnętrznych dyskusji.

1. Kliknij ikonę eye.jpg .
2–3. Napisz wiadomość i wyślij ją. Zostanie wyróżniona szarym kolorem.

Gotowe odpowiedzi. Twórz i używaj gotowych szablonów odpowiedzi. To oszczędza czas, jeśli często odpowiadasz na podobne pytania.

  1. Kliknij ikonę answer.jpg .
  2. Utwórz lub wybierz odpowiedź z listy.
    Gotowe odpowiedzi w otwartch kanałach: jak utworzyć i skonfigurować

Sprzedaż na czacie. Możesz wysłać klientowi link do płatności za produkt, informacje o firmie i inne.

  1. Kliknij Zacznij sprzedawać.
  2. Wybierz odpowiednią sekcję i wyślij klientowi informacje.
    Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki

Aplikacje. Kliknij ikonę app.jpg , aby zobaczyć, jakie aplikacje lub czatboty można podłączyć do czatu. Instalację aplikacji lub bota może przeprowadzić administrator Bitrix24.
Jak znaleźć i zainstalować aplikacje z Bitrix24 Market


Zarządzanie czatem

W górnej części okna znajdują się działania do zarządzania czatem.

Zaproś użytkownika plus.jpg — dodaj do czatu innych współpracowników. Na przykład, jeśli potrzebujesz pomocy lub informacji od współpracowników.

Przekieruj re.jpg — przekaż dialog innemu pracownikowi lub do innego kanału otwartego. Na przykład, jeśli czat trafił do Ciebie przez pomyłkę.

Zakończ dialog close.jpg — zamknij czat, jeśli problem został rozwiązany.

Kliknij Trzy kropki (...), aby zobaczyć dodatkowe możliwości:

  • Zablokuj jako mój — dialog pozostanie u Ciebie. Przydatne w przypadku długich rozmów z klientem.
  • Zapisz do CRM — utwórz deal i zapisz kontakty klienta.
  • Historia wiadomości — zobacz całą korespondencję z klientem.
  • Oznacz jako spam / Wymuś zakończenie — oznacz dialog jako spam i zamknij.

Działania z wiadomościami

Każda wiadomość ma menu działań. Kliknij strzałkę obok wiadomości i wybierz działanie:

  • Cytuj wiadomość — odpowiedz na konkretną wiadomość klienta.
  • Utwórz zadanie — utwórz zadanie na podstawie wiadomości.
  • Utwórz wydarzenie w kalendarzu — utwórz spotkanie, a treść wiadomości zostanie dodana do opisu.
  • Porozmawiaj na nowym czacie — utwórz wewnętrzny czat na podstawie wiadomości. Automatycznie zostaną do niego dodani wszyscy pracownicy uczestniczący w dialogu.
  • Omów w Aktualnościach — utwórz post w Aktualnościach z cytatem z wiadomości. Na przykład, klient napisał ciekawą opinię — podziel się nią z zespołem.
  • Przenieś do nowej rozmowy — zakończ bieżący czat i rozpocznij nowy. To przydatne, jeśli klient zadaje nowe pytanie w tym samym czacie.
  • Zapisz jako automatyczną odpowiedź — dodaj wiadomość do listy gotowych odpowiedzi.
  • Edytuj — popraw tekst, jeśli popełniłeś błąd.
  • Usuń — usuń wiadomość, jeśli została wysłana przez pomyłkę.

W skrócie

  • W otwartym kanale możesz odpowiadać klientom i korzystać z wygodnych narzędzi na czacie: dodawać współpracowników do rozmowy, wysyłać formularze CRM, zapisywać kontakty w CRM i wiele więcej. To pomaga szybko rozwiązywać problemy i nie tracić ważnych informacji.
  • Kiedy klient napisze wiadomość, zobaczysz powiadomienie w Bitrix24. Aby rozpocząć dialog, przejdź do sekcji Komunikator > Centrum Kontaktowe > Bez odpowiedzi.
  • W polu do wprowadzania tekstu możesz korzystać z narzędzi, które przyspieszają pracę: wysyłać pliki, dodawać współpracowników i prowadzić z nimi ukrytą korespondencję.
  • W górnej części okna dostępne są działania do zarządzania czatem: zaproś współpracownika, przekieruj dialog lub zakończ go, jeśli problem został rozwiązany.
  • Obok każdej wiadomości znajduje się menu działań. Dzięki niemu możesz edytować lub usuwać wiadomość, a także utworzyć zadanie lub spotkanie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czat na żywo: jak skonfigurować i umieścić na stronie Jak utworzyć i skonfigurować sklep internetowy w Bitrix24 Jak utworzyć i skonfigurować wielojęzyczną witrynę w Bitrix24 Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie Pytania dotyczące Bitrix24 CRM Centrum Analityczne w Kreatorze BI Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Edytuj dokumenty w Office 365 Jak utworzyć i skonfigurować witrynę w Bitrix24 Synchronizacja kalendarza z Office365