Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak skonfigurować automatyczne wypełnianie ukrytych pól w formularzach CRM

Ukryte pola to pola, które nie są widoczne dla klientów w formularzach danych kontaktowych CRM. Wypełniają się automatycznie i przekazują do CRM informacje techniczne, takie jak źródło ruchu, ID formularza i inne. Możesz ustawić domyślne wartości ukrytych pól.

Na przykład, jeśli umieścisz w sklepie internetowym formularz CRM do kontaktu z klientami, będzie on widoczny na wszystkich stronach katalogu. Gdy klient zada pytanie o produkt przez formularz, ukryte pola przekażą adres strony, na której został wypełniony. Dzięki temu menedżer zobaczy, jaki produkt zainteresował klienta, i przygotuje odpowiedź.

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanał sprzedaży > Formularze CRM i wybierz odpowiedni formularz.

1–2. Włącz Tryb eksperta i przejdź do sekcji Ukryte wartości pól.
3. Kliknij Dodaj pole.
4. Wybierz, z którego elementu CRM chcesz dodać pole. Na przykład deale.
5–6. Zaznacz potrzebne pola i kliknij Dodaj.

Jeśli w CRM nie ma odpowiedniego pola, możesz je utworzyć.

1–3. Wybierz, do którego elementu CRM dodać pole, kliknij Utwórz pole i wybierz jego typ.
4. Podaj nazwę pola i jego parametry: wymagane, wielokrotne.
5. Zapisz zmiany.

Gdy utworzysz pole niestandardowe, automatycznie zostanie ono dodane do formularza elementu CRM.
Pola niestandardowe w CRM

Aby ustawić wartości dla ukrytych pól:

1. Kliknij ikonę ołówka obok nazwy pola.
2–3. Dla pól typu Tekst kliknij Trzy kropki (...) obok wartości pola i wybierz jedną lub kilka wartości z listy — te dane będą automatycznie przekazywane do CRM.

  • Nazwa domeny — adres strony, na której znajduje się formularz CRM.
  • Adres strony z formularzem.
  • Parametr — pozwala wypełnić pole, jeśli nie jest ono umieszczone w formularzu. Skopiuj link do formularza i dodaj na końcu parametr w formacie ?my_param1=XXX, gdzie my_param1 to wartość pola z parametrem, a XXX to dane, które trafią do CRM. Na przykład for-example.bitrix24site.pl/crm_form_97/?my_param1=Urban. Wyślij link klientowi. Gdy wypełni formularz, dane zostaną zapisane w CRM.
  • ID rezultatu — ID wypełnionego formularza.
  • ID formularza — unikalny numer formularza nadawany w momencie jego tworzenia.
  • Nazwa formularza.

4. Dla pól typu Lista kliknij strzałkę i wybierz stałą wartość z listy. Na przykład dla pola Źródło może to być Reklama lub Sklep internetowy.
5. Zapisz zmiany.

Gdy klient wypełni formularz, dane pojawią się w CRM.


W skrócie

  • Ukryte pola to pola, które nie są widoczne dla klientów w formularzach danych kontaktowych CRM. Wypełniają się automatycznie i przekazują do CRM informacje techniczne: źródło ruchu, ID formularza i inne.
  • Możesz ustawić domyślne wartości ukrytych pól.
  • Włącz Tryb eksperta i przejdź do sekcji Ukryte wartości pól. Dodaj pola i ustaw ich wartości.
  • Dla pól typu Tekst możesz ustawić wartość do przekazywania adresu strony, ID utworzonego i wypełnionego formularza, nazwy formularza i parametru.
  • Dla pól typu Lista możesz wybrać stałą wartość z listy.
  • Parametr pozwala wypełnić pole, jeśli nie jest ono umieszczone w formularzu. Skopiuj link do formularza i dodaj na końcu parametr w formacie ?my_param1=XXX. Wyślij link klientowi. Gdy wypełni formularz, dane zostaną zapisane w CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć spersonalizowany formularz CRM Jak pracować z czatami w otwartych kanałach Jak otrzymywać powiadomienia z Bitrix24 e-mailem Jak skonfigurować wersję mobilną witryny lub sklepu Edytuj dokumenty w Office 365 Jak pracować z listą rozmów w otwartych kanałach Uprawnienie do publikowania produktów w sklepie internetowym Utwórz wiadomość w Aktualnościach Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie Jak skonfigurować uprawnienia do zmiany ceny produktu w elemencie CRM