Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

e-Podpis: strony podpisujące

Strony podpisujące w Bitrix24 to lista partnerów, klientów i dostawców, z którymi podpisujesz dokumenty w sekcji e-Podpis. Lista stron podpisujących pomaga:

  • Szybko wybierać odbiorcę podczas wysyłania dokumentu,
  • Prowadzić wspólną bazę kontaktów dla wszystkich pracowników,
  • Unikać ręcznego wprowadzania danych za każdym razem.

Pracować ze stronami podpisującymi mogą pracownicy, którzy mają na to uprawnienia dostępu. Kontakty z sekcji e-Podpis są również dostępne w sekcji CRM.
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do sekcji e-Podpis

W artykule wyjaśnimy, jak:

Jak utworzyć nowy kontakt

Dodać nową stronę podpisującą można wcześniej w sekcji Kontakty lub w momencie przygotowywania dokumentu — w sekcji Dokumenty do podpisu.

Sekcja Kontakty.

1-3. Przejdź do sekcji e-Podpis > Kontakty > Utwórz.
4. Wypełnij pola: nazwisko, imię, telefon, e-mail. Możesz również podać dodatkowe informacje, takie jak stanowisko, firma lub dodać komentarz.
5. Kliknij Zapisz.

Informacje o kontakcie można zmienić w dowolnym momencie.

Sekcja Dokumenty do podpisu.

1-3. Przejdź do sekcji e-Podpis > Podpisuj i zarządzaj > Utwórz.
4-5. Wybierz dokument z wcześniej utworzonych lub załaduj nowy. Kliknij Kontynuuj.
6. Wprowadź nazwę strony podpisującej w polu Klient lub kliknij Utwórz nowy kontakt.
7-8. Wypełnij informacje o kontakcie i kliknij Kontynuuj.

Po tym będziesz mógł wysłać dokument do podpisu nowej stronie podpisującej.
Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu


Jak pracować z listą stron podpisujących

Na liście stron podpisujących możesz:

Filtruj kontakty. Użyj filtrów, aby znaleźć strony podpisujące według określonych parametrów, na przykład według odpowiedzialnego pracownika, stanowiska lub typu kontaktu.

Za pomocą paska wyszukiwania możesz szybko znaleźć stronę podpisującą po nazwisku, imieniu lub innych danych.

7 Przefiltrowano strony podpisujące według odpowiedzialnego
8 Znaleziono stronę podpisującą po nazwisku za pomocą wyszukiwania

Eksportuj kontakty. Możesz wyeksportować listę stron podpisujących z Bitrix24, na przykład w celu utworzenia kopii zapasowej.

Eksportować można tylko te kontakty, do których masz dostęp.

1. Wybierz kontakty do eksportu: wszystkie lub przefiltrowane według określonego parametru.
2-3. Kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz odpowiednią opcję eksportu.

Edytuj kontakty. Kliknij Menu (≡) i wybierz Edytuj. Otworzy się formularz kontaktu, w którym możesz zmienić lub dodać informacje.

Dostosuj listę. Dostosuj listę, aby na ekranie wyświetlały się tylko potrzebne informacje o kontakcie, na przykład numer telefonu, e-mail i stanowisko.

Kliknij Ustawienia (⚙️) w lewym górnym rogu listy i zaznacz potrzebne pola.

Wykonaj działania grupowe. Możesz wykonać działania jednocześnie z kilkoma stronami podpisującymi, na przykład zmienić odpowiedzialnego lub wysłać kampanię e-mailową.


W skrócie

  • Strony podpisujące w Bitrix24 to lista partnerów, klientów i dostawców, z którymi podpisujesz dokumenty w sekcji e-Podpis.
  • Pracować ze stronami podpisującymi mogą pracownicy, którzy mają na to uprawnienia dostępu. Kontakty z sekcji e-Podpis są również dostępne w sekcji CRM.
  • Dodać nową stronę podpisującą można wcześniej w sekcji e-Podpis > Kontakty lub w momencie przygotowywania dokumentu — w sekcji Dokumenty do podpisu.
  • Strony podpisujące można filtrować, eksportować, edytować i tak dalej.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienie do zmiany formularza dokumentu magazynowego Deale Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach Wyślij wiadomość w Aktualnościach do użytkownika zewnętrznego Uprawnienia do dokumentu kwit składowy Jak zarejestrować Bitrix24 Szablony danych kontaktu lub firmy Jak skonfigurować uprawnienia do zmiany ceny produktu w elemencie CRM Jak skonfigurować automatyczne wypełnianie ukrytych pól w formularzach CRM Jak rozpocząć pracę z CRM w Bitrix24