Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Facebook: podłącz wiadomości

Podłącz swoją stronę na Facebooku do Bitrix24, a każda prywatna wiadomość od klienta pojawi się jako nowy czat otwartych kanałów w Bitrix24. Dzięki temu możesz szybko odpowiadać klientom bez przełączania aplikacji. Imię, nazwisko klienta oraz pełna historia wiadomości zostaną zapisane w Twoim CRM.

W artykule:

Przygotuj publiczną stronę na Facebooku przed podłączeniem

Przed podłączeniem połącz swoją publiczną stronę na Facebooku z kontem biznesowym w Meta Business Manager. Administrator strony może to zrobić, jeśli ma dostęp na poziomie strony w Facebooku oraz pełny dostęp do konta biznesowego.
Utwórz konto biznesowe w Meta Business Manager
Wybierz konto biznesowe

1 Przykład konta biznesowego z podłączoną publiczną stroną

Podłącz stronę na Facebooku do Bitrix24

Administratorzy Bitrix24 mogą podłączyć stronę na Facebooku, ale muszą być także jej administratorami.

Jeśli korzystasz z Bitrix24 On-Premise, sprawdź ustawienia serwera i modułu otwartych kanałów przed podłączeniem.
Bitrix24 On-Premise: otwarte kanały
  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń zakładkę Klienci.
  3. Kliknij Centrum Kontaktowe.
  4. Wybierz kanał Facebook.
  5. Wybierz lub utwórz kanał otwarty.
  6. Kliknij Połącz.

Każda strona na Facebooku wymaga osobnego kanału otwartego. Jeśli wszystkie Twoje kanały otwarte są już zajęte, utwórz nowe.
Utwórz i skonfiguruj otwarte kanały

Zaloguj się na Facebooku i skonfiguruj uprawnienia dostępu:

  1. Kliknij Zaloguj.
  2. Wybierz konto administratora swojej publicznej strony.
  3. Wybierz strony, do których aplikacja otwarte kanały ma mieć dostęp.
  4. Kliknij Kontynuuj.
  5. Wybierz firmy, do których aplikacja otwarte kanały ma mieć dostęp.
  6. Kliknij Kontynuuj.
  7. Zapisz zmiany.
  8. Wybierz stronę do podłączenia i zaznacz pole Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni, aby dać zespołowi więcej czasu na odpowiedź.
  9. Kliknij Podłącz.

Jeśli strona nie pojawia się na liście, upewnij się, że aplikacja Open Channels ma dostęp do Twojej publicznej strony na Facebooku.
Rozwiąż problemy z połączeniem Facebooka i Instagrama z Bitrix24


Dodaj Facebooka do widżetu na stronie internetowej

Możesz dodać swoją stronę na Facebooku do widżetu na stronie internetowej Twojej firmy. To pomaga przyciągnąć nowych obserwujących i ułatwia klientom kontakt z Tobą na znanej im platformie społecznościowej.

Aby to skonfigurować:

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń zakładkę Klienci.
  3. Kliknij Centrum Kontaktowe.
  4. Kliknij Widżet na stronę.
  5. Wybierz istniejący widżet lub utwórz nowy.
  6. Wybierz kanał otwarty połączony z Twoją stroną na Facebooku.
  7. Włącz kanał Facebook.
  8. Kliknij Zapisz.

Widżet na stronie


Komunikuj się z klientami

Gdy klient wysyła prywatną wiadomość na Twoją stronę na Facebooku, czat automatycznie pojawi się w Bitrix24. Jeśli klient nie istnieje jeszcze w Twoim CRM, system utworzy nowy kontakt. Twoje odpowiedzi są wysyłane bezpośrednio do prywatnych wiadomości klienta na Facebooku. Czat można powiązać z zadaniami lub dealami w Bitrix24, co ułatwia zarządzanie relacjami z klientami.

16 Klient wysyła prywatną wiadomość na Facebooku
17 Operator odpowiada klientowi w Bitrix24

Wysyłanie wiadomości na Facebooku ma kilka ważnych szczegółów:

  • Wiadomości wysyłane z Bitrix24, które przekraczają 640 znaków, zostaną automatycznie podzielone na kilka części przez platformę Facebook.
  • Wiadomości wysłane z Bitrix24 na Facebook nie mogą być edytowane po ich wysłaniu.
  • Jeśli od momentu podłączenia strony upłynie więcej niż 60 dni, wymagana będzie ponowna autoryzacja w celu zaktualizowania ustawień kanału.
  • Po zmianie hasła do konta na Facebooku konieczne jest ponowne połączenie konta z Bitrix24.

Rozwiąż problemy z dostarczaniem wiadomości

Jeśli wiadomości z Twojej strony na Facebooku nie są dostarczane do Bitrix24, skonfiguruj przekierowywanie wiadomości w Meta Business Suite.
Meta Business Suite

  1. Na stronie Meta Business Suite otwórz Ustawienia.
  2. Kliknij Integracje.
  3. Wybierz Przekierowywanie rozmów.
  4. Wybierz publiczną stronę.
  5. W sekcji Domyślne przekierowanie kliknij Edytuj.
  6. Wybierz aplikację Open Channels Bitrix24 z listy rozwijanej.
  7. Zapisz zmiany.

Odłącz lub zmień podłączoną stronę

Możesz odłączyć lub zmienić podłączoną stronę w ustawieniach kanału Facebook w Bitrix24. Rozmowy, kontakty i deale pozostaną zapisane w Bitrix24 nawet po odłączeniu.

Aby odłączyć:

  1. Przejdź do CRM.
  2. Rozwiń zakładkę Klienci.
  3. Kliknij Centrum Kontaktowe.
  4. Wybierz kanał Facebook.
  5. Wybierz kanał otwarty połączony z Twoją stroną.
  6. Kliknij Odłącz.

Strona zostanie automatycznie odłączona, jeśli:

  • Podłączysz stronę do innego konta Bitrix24.
  • Stracisz uprawnienia administratora do strony.
  • Odłączysz swoje konto na Facebooku w ustawieniach kanału.

Aby zmienić podłączoną stronę:

  1. W ustawieniach kanału Facebook kliknij Zmień.
  2. Otwórz zakładkę Inne strony.
  3. Wybierz nową stronę i kliknij Zmień.

W skrócie

  • Podłącz swoją stronę na Facebooku do Bitrix24, aby prywatne wiadomości od klientów pojawiały się jako czaty w Bitrix24.
  • Połącz stronę na Facebooku z kontem biznesowym w Meta Business Manager przed podłączeniem do Bitrix24.
  • Administratorzy Bitrix24 muszą być także administratorami strony na Facebooku, aby ją podłączyć.
  • W Bitrix24 przejdź do CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe > Facebook, wybierz lub utwórz kanał otwarty i kliknij Podłącz.
  • Dodaj stronę na Facebooku do widżetu na stronie internetowej, aby przyciągnąć nowych obserwujących i ułatwić kontakt klientom.
  • Skonfiguruj przekierowywanie wiadomości w Meta Business Suite, jeśli wiadomości nie są dostarczane do Bitrix24.
  • Odłącz lub zmień podłączoną stronę w ustawieniach kanału Facebook w Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Automatyzacja procesów w e-Podpis w HR: rekrutacja pracowników Uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu Wyślij wiadomość w Aktualnościach do użytkownika zewnętrznego Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach Jak zarejestrować Bitrix24 e-Podpis w HR: Jak utworzyć szablon dokumentu dla pracownika Uprawnienia do dokumentu kwit składowy RPA w Bitrix24: Jak zautomatyzować rutynowe zadania Uprawnienia do dokumentu odpisu Uprawnienie do zmiany formularza dokumentu magazynowego