Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Skonfiguruj statusy dostaw i zamówień

Ważnym elementem konfiguracji sklepu internetowego jest określenie etapów, przez które będzie przechodzić zamówienie.

Tryb "Deale + Zamówienia" nie jest już dostępny w Bitrix24 dla nowych użytkowników. Jeśli korzystasz z trybu "Deale + Zamówienia", będzie on działał bez zmian.

Jeśli przełączysz się na tryb "Deale", nie będziesz mógł wrócić do trybu "Deale + Zamówienia".


Jak skonfigurować statusy zamówień

Przejdź do sekcji Strony i sklepy > Sklepy > Ustawienia > Ustawienia zaawansowane > Statusy > Statusy zamówień.

Domyślnie Bitrix24 oferuje predefiniowany zestaw etapów, takich jak "Nowy", "W trakcie" i "Zakończony".

Wymagany jest etap początkowy oraz dwa końcowe statusy: dla zamówienia zrealizowanego i anulowanego.

Liczba statusów pośrednich zależy od specyfiki Twoich procesów biznesowych.

Kliknij przycisk Dodaj status.

Określ nazwę i wybierz kolor.

Możesz przesunąć status w górę lub w dół listy. Przeciągnij status na odpowiednią pozycję. Upewnij się, że zapisano zmiany.

Nowy status będzie dostępny we wszystkich zamówieniach.


Jak skonfigurować statusy dostawy

Przejdź do sekcji Strony i sklepy > Sklepy > Ustawienia > Ustawienia zaawansowane > Statusy > Statusy dostawy.

Statusy dostawy konfiguruje się w ten sam sposób.

Domyślnie dostawa obejmuje jedynie etap początkowy oraz dwa końcowe statusy, np. "Wysłane" i "Dostarczone" lub "Anulowane".


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Złóż zamówienie w Sklepie internetowym Praca bez zamówień w Sklepie internetowym Strona kasy: jak umieścić kontakty firmowe Przetwarzanie zamówień w CRM