Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Inne ustawienia w CRM

Inne ustawienia to rozbudowana sekcja w CRM, w której możesz skonfigurować różne parametry, takie jak format nazwy klienta, tworzenie powtarzalnych leadów i inne.

Aby uzyskać dostęp do tej sekcji:

  1. Przejdź do CRM.
  2. Kliknij Ustawienia.
  3. Wybierz Ustawienia CRM.
  4. Otwórz zakładkę Inne.
  5. Kliknij Inne ustawienia.

Ustawienia są podzielone na sekcje, aby ułatwić nawigację. Możesz również kliknąć przycisk strzałki w prawym górnym rogu, aby wyświetlić wszystkie opcje na jednej stronie.

Ogólne

Ustawienia widoku

    Sortuj pozycje według nazwy użytkownika: Włącz tę opcję, aby sortować elementy CRM według nazw odpowiedzialnych użytkowników zamiast ich identyfikatorów.

Preferencje produktów

Preferencje elementów CRM

    Domyślnie ustaw elementy jako dostępne dla wszystkich: Każdy pracownik z poziomem dostępu Wszystkie otwarte może przeglądać elementy.
    Uprawnienia dostępu w CRM

    Domyślny widok listy: Wybierz między widokiem Lista lub Kanban dla leadów, deali oraz faktur.
    Widok listy w CRM

    Eksportuj szczegółowe SKU: Włącz tę opcję, aby uwzględnić szczegóły produktów podczas eksportu leadów i deali.
    Eksport danych CRM

Preferencje leadów

    Włącz tryb powtarzania sprzedaży: Po włączeniu CRM będzie tworzył powtarzalne leady dla e-maili i połączeń z już zamkniętych leadów.
    Powtarzalne leady

Preferencje deali

    Gdy deal osiągnie ostatni etap, zaktualizuj jego datę zamknięcia: Bitrix24 automatycznie uzupełni datę zakończenia deala.

Preferencje faktur

    Pokaż podpis Bitrix24 na formularzu widoku faktury: Wyświetla podpis Bitrix24 na publicznych stronach faktur.

Automatycznie generowane elementy

    Automatyczne tworzenie kontaktów, firm, deali, faktur i ofert: Pozwala na automatyczne tworzenie elementów CRM podczas konwersji, jeśli wszystkie wymagane pola są wypełnione.

Ustawienia powiadomień

    Powiadamiaj klientów za pośrednictwem: Wybierz dostawcę do wysyłania wiadomości w scenariuszach Centrum Sprzedaży.

Market

Ustawienia aplikacji

    Sprawdź wymagane pola niestandardowe: Zapobiega operacjom zewnętrznych aplikacji, jeśli brakuje wymaganych pól.

Aktywności

Preferencje aktywności

  • Twórz wydarzenia kalendarzowe dla wszystkich połączeń: Wyłącz tę opcję, aby zapobiec tworzeniu wydarzeń w kalendarzu dla połączeń.
    Wyłącz wyświetlanie połączeń CRM w kalendarzu

  • Zapisuj zakończone połączenia i spotkania w kalendarzu: Wybierz, czy każde połączenie lub spotkanie ma być rejestrowane w osobistym kalendarzu pracownika.

  • Zapisuj przeniesione połączenia w kalendarzu: Wydarzenia pojawią się w kalendarzach obu pracowników. Jeśli wyłączone, będą widoczne tylko w kalendarzu przypisanego pracownika.

  • Zachowaj zadania po usunięciu elementów CRM: Nawet jeśli usuniesz deal, jego aktywności pozostaną niezakończone.

  • Tryb licznika: Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
    Tryby liczników w CRM

  • Automatycznie zamknij aktywności podczas konwersji leadów: Wybierz aktywności, które Bitrix24 ma automatycznie zamknąć po konwersji leadu.

  • Domyślny widok listy: Wyświetlaj aktywności jako listę lub zestaw raportów.

  • Ukryj status aktywności na kafelkach Kanban i elementach listy: Użyj statusów, aby wyróżnić aktywności, które mogą wymagać uwagi. Możesz ustawić czas, po którym status zostanie ukryty.

Parametry przychodzących wiadomości e-mail

    Oznacz wiadomości jako korespondencję z klientem, jeśli zostały wysłane z adresów e-mail pracowników: Jeśli pracownik otrzyma e-mail i przekaże go na firmową skrzynkę pocztową, zostanie oznaczony jako Email do klienta.

    Ta opcja dotyczy integracji poczty Send&Save, która nie jest już dostępna w nowej poczcie Bitrix24.

Parametry wychodzących wiadomości e-mail

  • Zezwalaj na wysyłanie wiadomości e-mail na dowolne adresy: Włącz tę opcję, aby wysyłać e-maile do klientów, pracowników lub nowych adresów bezpośrednio z formularzy elementów CRM.
    Wybierz odbiorców e-maili w CRM

  • Podczas wysyłania na adres inny niż w systemie CRM, utwórz element: Wybierz, czy utworzyć lead lub kontakt podczas wysyłania e-maila na adres spoza CRM.

  • Kod serwisowy: Wybierz, czy dołączyć kod serwisowy podczas wysyłania e-maili.

  • Dodaj podpis "Wysłano z Bitrix24" do wiadomości: Wybierz, czy dołączyć ten podpis do wszystkich wychodzących e-maili.
    Usuń podpis "Wysłane przez Bitrix24" z wychodzących e-maili

Historia

Wybierz wydarzenia, które trafią do Historii:

  • Rejestruj wydarzenia eksportu
  • Rejestruj wydarzenia wyświetlania
  • Rejestruj usunięcie leadów
  • Rejestruj usunięcie kontaktów
  • Rejestruj usunięcie firm
  • Rejestruj usunięcie deali
  • Rejestruj usunięcie wycen

Historia CRM

Listy wyboru

Kontrola wyboru elementów

    Pokaż przestarzałe listy wyboru: Wyświetla przestarzałe listy wyboru. Zalecamy korzystanie z Katalogu produktów.
    Katalog produktów w CRM

Format

Opcje formatowania

  • Format nazwy klienta (dla leadów i kontaktów): Wybierz, jak mają być wyświetlane nazwy.
    Zmień format nazwy kontaktu

  • Format linku "callto:": Określ sposób wyświetlania linków do numerów telefonów. Domyślnie używają wbudowanej telefonii Bitrix24 do wybierania numerów.

  • Konwersja numeru do formatu międzynarodowego: Włącz tę opcję, aby konwertować numery telefonów na standardowy format międzynarodowy.

  • Użyj prostego formatu, aby wyświetlać godzinę utworzenia i modyfikacji: Wyświetlaj datę utworzenia i modyfikacji elementu bez dokładnego czasu.

Preferencje formatu adresu

Możesz zmienić format adresu klienta w ustawieniach Bitrix24.
Ustawienia Bitrix24: Nowa sekcja

Kontrola duplikatów

Parametry kontroli duplikatów

Wybierz elementy, które chcesz monitorować pod kątem duplikatów.
Kontrola duplikatów

Kosz

Ustawienia kosza

Wybierz elementy, które trafią do kosza po usunięciu.
Kosz CRM

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Automatyczne numerowanie dokumentów Jak uzyskać dostęp do ustawień CRM Wykorzystanie dysku w CRM