- Otwórz stronę Mój kalendarz> Kalendarze, wybierz odpowiedni kalendarz i kliknij pozycję Połącz z programem Microsoft Outlook. Należy pamiętać, że opcja ta jest dostępna tylko dla użytkowników systemu Windows.
- Spowoduje to wyświetlenie okna programu MS Outlook z pytaniem Czy połączyć kalendarz z programem Outlook. Kliknij przycisk Tak, aby podłączyć kalendarz lub Zaawansowane, jeśli kalendarz lub system wymaga więcej opcji konfiguracji.
- Wprowadź nazwę folderu (która w istocie jest nazwą kalendarza) i opis. Kliknij przycisk OK.
Po zakończeniu konfigurowania połączenia kalendarz pojawi się w programie MS Outlook, pokazując zdarzenia w tabeli kalendarza.
Przykład
1. Wybierz dzień wydarzenia i kliknij dwukrotnie ten dzień w tabeli kalendarza w programie MS Outlook. Zostanie otwarty formularz nowego wydarzenia.
2. Wypełnij pola: Temat, Czas rozpoczęcia, Czas zakończenia, Opis. Uwaga: można podać informacje w polu Lokalizacja, ale nie zostanie to odzwierciedlone w wydarzeniach Bitrix24.
3. Kliknij przycisk Zapisz i Zamknij.
4. Nowe wydarzenie jest teraz widoczne w kalendarzu programu MS Outlook.
Po dodaniu wydarzenia do programu MS Outlook system zsynchronizuje się z kalendarzem Bitrix24. Postęp synchronizacji widać na pasku stanu programu MS Outlook.
Kalendarz Bitrix24 wyświetli to wydarzenie od razu po zakończeniu synchronizacji.
W programie MS Outlook kliknij dwukrotnie wydarzenie, które chcesz zmodyfikować. Edytuj parametry wydarzenia w oknie edycji wydarzenia, a następnie kliknij przycisk Zapisz i Zamknij.
Aby usunąć wydarzenie w programie MS Outlook, po prostu zaznacz je i wybierz w menu polecenie Usuń.
Wyłączanie synchronizacji kalendarzy programu Outlook i Bitrix24
Aby wyłączyć synchronizację kalendarzy (między Bitrix24 a programem Outlook), należy wyłączyć połączenie w programie Outlook. Otwórz sekcję Kalendarz w programie Outlook, kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę kalendarza i z menu rozwijanego wybierz opcję Usuń.
Po potwierdzeniu usunięcia synchronizacja zostanie wyłączona.
Żądanie uwierzytelnienia w Bitrix24
Jeśli „autoryzacja żądań Bitrix24” nieustannie pojawia się w twoim programie Outlook, spróbuj ustawić szczegóły autoryzacji Bitrix24 i kliknij pozycję „zapamiętaj”. Jeśli to nie pomoże, musisz całkowicie usunąć wszystkie zsynchronizowane dane z programu Outlook i Bitrix24, aby upewnić się, że synchronizacja została zatrzymana:
- otwórz program Outlook, znajdź kalendarz Bitrix24 i usuń wszystkie zadania z tego kalendarza;
- usuń ten kalendarz Bitrix24 z programu Outlook;
- sprawdź, czy twoja poczta programu Outlook jest zintegrowana z Bitrix24 CRM (CRM> Ustawienia> Integracja e-mail) i usuń tę integrację.