W Bitrix24 można dodać do listy Kalendarze kalendarz innego użytkownika lub kalendarz grupy roboczej. Umożliwi to jednoczesne przeglądanie wielu wydarzeń w kalendarzu w sekcji Mój kalendarz, bez potrzeby przechodzenia do kalendarza użytkownika lub grupy.
Jak dodać kalendarz innego użytkownika?
Otwórz sekcję Kalendarze.
Kliknij strzałkę obok przycisku Dodaj. Tutaj możesz dodać następujące kalendarze: firmowy, użytkownika lub grupy roboczej.
Aby mieć dostęp do kalendarza innego użytkownika, właściciel musi skonfigurować odpowiednie uprawnienia dostępu.
Jak udostępnić mój kalendarz współpracownikom?
Otwórz menu kalendarza i wybierz Edytuj.
Aby współpracownicy mogli dodać Twój kalendarz i wszystkie jego wydarzenia, określ dla nich odpowiednie uprawnienia dostępu. Uprawnienia można przypisać do całych działów, grup roboczych, a także do konkretnych użytkowników.
Teraz Twoje wydarzenia pojawią się w kalendarzu współpracowników.
Jak usunąć kalendarz współpracownika?
Aby usunąć kalendarz współpracownika, kliknij przycisk menu obok kalendarza i kliknij Usuń z listy.