Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Jak dodać kalendarz pracownika, grupy lub firmy

Kalendarz Bitrix24 pomaga zespołowi planować spotkania, zadania i wydarzenia. Aby zobaczyć dostępność współpracowników i grup roboczych, dodaj ich kalendarze. Dzięki temu szybko znajdziesz wolne terminy na spotkania bez dodatkowych uzgodnień.

Na przykład, jeśli menedżer musi uzgodnić spotkanie z przełożonym i grupą logistyki, otworzy ich kalendarze i wybierze wolny czas.

W artykule opowiemy, jak:


Dodaj kalendarz

1–2. Przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij Kalendarium.
3–4. Kliknij strzałkę obok przycisku Dodawanie i wybierz odpowiedni kalendarz:

  • firmowy,
  • użytkowników,
  • grup,
  • współpracy.

Kalendarz firmowy. Zaznacz kalendarze firmowe, które chcesz widzieć w swoim harmonogramie.

Kalendarz użytkowników. Kliknij Dodawanie i wybierz pracowników, których kalendarze chcesz widzieć w swoim harmonogramie. Użytkownik może mieć kilka kalendarzy, zaznacz te, które są odpowiednie. Kliknij Zapisz.

Kalendarz grupy. Kliknij Dodawanie i wybierz kalendarze grup, które mają być widoczne w Twoim harmonogramie. Kliknij Zapisz.

Kalendarz współpracy. Kliknij Dodawanie i wybierz kalendarze współpracy, które mają być widoczne w Twoim harmonogramie. Kliknij Zapisz.


Jeśli dodałeś kalendarz, ale nie widzisz jego wydarzeń, skontaktuj się z właścicielem kalendarza i poproś o przyznanie Ci uprawnień nie niższych niż Podgląd dostępności (pozwala zobaczyć wolne/ zajęte terminy bez szczegółów wydarzeń).
Uprawnienia dostępu w kalendarzu

Zarządzaj dodanym kalendarzem

Gdy dodasz kalendarz, pojawi się on na liście. Możesz do niego przejść, edytować go lub usunąć z listy. Kliknij ikonę trzech kropek obok wybranego kalendarza i wybierz działanie.

Edytować kalendarz mogą tylko użytkownicy z uprawnieniem Edytuj wydarzeń i kalendarzy lub wyższym. Jeśli zmienisz kolor i nazwę kalendarza, te zmiany zobaczą wszyscy, którzy mają do niego dostęp.

Aby wydarzenia kalendarza były widoczne w Twoim harmonogramie, zaznacz kalendarz. Aby ukryć wydarzenia — odznacz kalendarz.


W skrócie

  • Kalendarz Bitrix24 pomaga planować spotkania, zadania i wydarzenia zespołu.
  • Aby zobaczyć dostępność grup roboczych i współpracowników, dodaj ich kalendarze. Dzięki temu szybko znajdziesz wolne terminy na spotkania bez dodatkowych uzgodnień.
  • W sekcji Kalendarz kliknij Kalendarze i kliknij strzałkę obok przycisku Dodawanie, aby wybrać odpowiedni kalendarz.
  • Możesz dodać kalendarz: firmowy, użytkowników, grup i współpracy.
  • Gdy dodasz kalendarz, pojawi się on na liście. Możesz do niego przejść, edytować go lub usunąć z listy. Kliknij ikonę trzech kropek obok wybranego kalendarza i wybierz działanie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo