top_pl

Bitrix24Care

Zmień plan taryfowy

Tylko administrator konta Bitrix24 może zmienić plan taryfowy.

Możesz zmienić swój plan taryfowy w dowolnym momencie. Przejdź do sekcji Subskrypcja> Zaktualizuj i wybierz nowy plan taryfowy.

Cykl rozliczeniowy

Cykl rozliczeniowy subskrypcji musi być taki sam. Na przykład, jeśli masz plan Standard na 12 miesięcy, przejdź na plan Professional na 12 miesięcy.

Czy stracę moją poprzednią płatność?

Nie. Bierzemy pod uwagę kwotę, jaką zapłaciłeś za poprzednią subskrypcję. Pozostałą kwotę z poprzedniej subskrypcji przekażemy na opłacenie nowej.

❗ Jeśli jednak kupiłeś poprzednią subskrypcję od oficjalnego sprzedawcy Bitrix24 lub zapłaciłeś za nią przelewem bankowym, nie będziemy mogli podzielić ani zmniejszyć kwoty nowej subskrypcji.

Jednak za pozostałe środki z poprzedniej subskrypcji możemy zaoferować dodatkowe dni lub miesiące nowego planu subskrypcji. W takim przypadku skontaktuj się z Działem Sprzedaży Bitrix24 pod adresem sales@bitrix24.com lub ze swoim sprzedawcą i określ szczegóły aktualizacji.

Jak przejść na plan Free z subskrypcji komercyjnej?

Jeśli chcesz obniżyć swoją subskrypcję komercyjną do planu Free, najpierw wyłącz opcję automatycznego odnawiania subskrypcji. Przejdź do Subskrypcja> Historia zakupów i kliknij Anuluj subskrypcję.

Po wygaśnięciu okresu komercyjnego Twój plan taryfowy zostanie obniżony do planu Free.

Czytaj więcej: Automatyczne odnawianie i uzupełnianie salda.
To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Pomoc od partnera