Możesz zmienić plan subskrypcji na wybrany przez ciebie plan subskrypcji w dowolnym momencie na swoim koncie Bitrix24, tutaj: Subskrypcja > Upgrade > Wybierz nowy plan subskrypcji.
Pamiętaj, że ulepszenia i obniżki wersji mogą być wykonywane tylko przez użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia administracyjne na twoim koncie Bitrix24.
Podczas ulepszania lub obniżania planu, dotychczas opłacona kwota zostanie zaksięgowana na zakup nowego planu subskrypcji, a nowy koszt subskrypcji zostanie podzielony proporcjonalnie. Jednak niektóre plany subskrypcji, które zostały opłacone za pomocą przelewu lub zakupione za pośrednictwem sprzedawcy Bitrix, nie mogą być podzielone proporcjonalne (zamiast tego zaoferujemy dodatkowe dni lub miesiące nowego planu subskrypcji w ramach pozostałych środków). Możesz skontaktować się z działem sprzedaży Bitrix pod adresem sales@bitrix24.com lub swoim pierwotnym partnerem Bitrix (partnerem Bitrix), aby zmienić swój aktualny plan subskrypcji według swoich potrzeb.
Jeśli chcesz obniżyć subskrypcję komercyjną do planu Free, musisz anulować subskrypcję komercyjną, wyłączając najpierw opcję automatycznego odnawiania subskrypcji. Dowiedz się, jak anulować subskrypcję komercyjną w artykule - Anulowanie subskrypcji.