Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uaktualnienie lub obniżenie planu taryfowego w Chmurze

Możesz przejść na wyższy lub niższy plan taryfowy z dowolnego planu na swoim koncie Bitrix24. Przejdź do sekcji Subskrypcja> Zaktualizuj> wybierz nowy plan taryfowy.

Sposób uaktualnienia lub obniżenia planu może się różnić w zależności od:

  • strefy domeny Twojego konta w chmurze
  • kraju rozliczeniowego
  • statusu automatycznego odnowienia Twojej subskrypcji
  • sposobu płatności: przez partnera lub bezpośrednio od sprzedawcy

Możliwe są dwa scenariusze:

  1. Kwota, którą już zapłaciłeś za istniejący plan, zostanie dodana do nowego planu, a cena nowego planu zostanie obliczona proporcjonalnie;
  2. Zakup nowego planu odbywa się jako osobny zakup subskrypcji. W takim przypadku pozostałe dni aktualnego planu taryfowego zostaną przeliczone i dodane do nowego planu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące aktualizacji planu taryfowego, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży pod adresem sales@bitrix24.com lub za pośrednictwem czatu Wsparcia na koncie w chmurze.

Dodatkowe informacje dotyczące obniżenia planu

Zmiana planu na niższy nie spowoduje utraty żadnych danych. Jeśli jednak ograniczenia nowego planu są niezgodne z Twoim kontem w jego obecnym stanie, może ono zostać zablokowane przez funkcję sprawdzania zgodności z planem.

Czytaj więcej: Sprawdzanie zgodności z planem.

Możesz kupić niższy plan taryfowy nie wcześniej niż 24 godziny przed wygaśnięciem aktualnego planu taryfowego;

Czytaj więcej: Nowe zasady zakupu planów komercyjnych.

Jeśli chcesz obniżyć swój plan do planu Free, musisz anulować subskrypcję komercyjną. W tym celu wyłącz opcję automatycznego odnawiania subskrypcji. Następnie konto zostanie przeniesione do planu Free.

Czytaj więcej: Anuluj subskrypcję.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo