Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wymagania techniczne dla Telefonii

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z Telefonią Bitrix24, sprawdź następujące wymagania:

  1. Szybkość połączenia internetowego - nie mniej niż 128 Kbps (kilobitów na sekundę) dla każdej rozmowy.
  2. Polecane przeglądarki internetowe:
    • Mozilla Firefox;
    • Google Chrome;
    • Edge;
    • Safari.
    Czytaj więcej o obsługiwanych przeglądarkach w przewodniku Voximplant Web SDK.

    Nie gwarantujemy prawidłowego działania Telefonii Bitrix24, jeśli używasz innej przeglądarki.

  3. Jeśli używasz aplikacji desktopowej Bitrix24 do połączeń, powinna to być wersja 7 lub nowsza.
  4. W przypadku Bitrix24 Cloud z własnym certyfikatem i Bitrix24 On-Premise: Technologia WebRTC wykorzystuje protokół https. Aby wykonywać połączenia głosowe i wideo za pośrednictwem aplikacji desktopowej, musisz posiadać zaufany certyfikat SSL. Certyfikat samopodpisany może powodować nieprawidłowe działanie.
  5. W przypadku korzystania z telefonów SIP i dystrybucji połączeń typu "Do wszystkich" połączeń przychodzących nie można przekierować na więcej niż 10 telefonów (urządzeń). To jest ograniczenie Voximplant.
  6. Aby połączenia wewnętrzne działały poprawnie, musisz przestrzegać pewnych ustawień sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać listę ustawień.
  7. Voximplant obsługuje kodeki G711 (u-law and a-law), Opus, ILBC, H.264, VP8.
  8. Szybka kontrola jakości połączenia
  9. Kliknij ten link, aby przetestować jakość połączenia: https://echo.voximplant.com/iframe.html

    Ten test pomoże Ci sprawdzić:

    • Wersję przeglądarki;
    • Ładowanie SDK;
    • Dostęp do mediów;
    • Autoryzację;
    • Jakość połączenia - zrozumiałość mowy, zanik sygnału.

    Po zakończeniu testu zobaczysz jego wyniki. Jeśli zostanie wykryty problem, zobaczysz porady, jak go naprawić.

    Po naprawieniu problemu możesz powtórzyć test, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.

  10. Oprogramowanie do blokowania reklam używane w przeglądarce lub program antywirusowy może również blokować połączenia. Dodaj adres swojego konta Bitrix24 i witrynę testu jakości połączeń do wyjątków w tym oprogramowaniu.
  11. Częstym błędem podczas sprawdzania jakości połączenia jest brak mikrofonu lub jego blokowanie w ustawieniach przeglądarki. Ustawienia mikrofonu w różnych przeglądarkach znajdziesz w artykule: Przetestuj jakość połączenia telefonii.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24: wybierz sposób podłączenia Telefonii Wykonuj i odbieraj połączenia w Bitrix24