Jeśli masz jakiekolwiek problemy z Telefonią Bitrix24, sprawdź następujące wymagania:
- Szybkość połączenia internetowego - nie mniej niż 128 Kbps (kilobitów na sekundę) dla każdej rozmowy.
- Polecane przeglądarki internetowe:
- Mozilla Firefox;
- Google Chrome;
- Edge;
- Safari.
- Jeśli używasz aplikacji desktopowej Bitrix24 do połączeń, powinna to być wersja 7 lub nowsza.
- W przypadku korzystania z telefonów SIP i dystrybucji połączeń typu "Do wszystkich" połączeń przychodzących nie można przekierować na więcej niż 10 telefonów (urządzeń). To jest ograniczenie Voximplant.
- Aby połączenia wewnętrzne działały poprawnie, musisz przestrzegać pewnych ustawień sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać listę ustawień.
- Voximplant obsługuje kodeki G711 (u-law and a-law), Opus, ILBC, H.264, VP8.
- Szybka kontrola jakości połączenia
- Wersję przeglądarki;
- Ładowanie SDK;
- Dostęp do mediów;
- Autoryzację;
- Jakość połączenia - zrozumiałość mowy, zanik sygnału.
- Oprogramowanie do blokowania reklam używane w przeglądarce lub program antywirusowy może również blokować połączenia. Dodaj adres swojego konta Bitrix24 i witrynę testu jakości połączeń do wyjątków w tym oprogramowaniu.
Nie gwarantujemy prawidłowego działania Telefonii Bitrix24, jeśli używasz innej przeglądarki.
Kliknij ten link, aby przetestować jakość połączenia: https://echo.voximplant.com/iframe.html
Ten test pomoże Ci sprawdzić:
Po zakończeniu testu zobaczysz jego wyniki. Jeśli zostanie wykryty problem, zobaczysz porady, jak go naprawić.
Po naprawieniu problemu możesz powtórzyć test, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.