Istnieją dwie główne przyczyny problemów z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android: włączono oszczędzanie baterii lub aplikacja mobilna Bitrix24 nie posiada pewnych uprawnień dostępu.
Oszczędzanie baterii
Oszczędzanie baterii wyłącza niektóre procesy w tle i może wpływać na wydajność aplikacji. Jeśli oszczędzanie baterii jest włączone, aplikacja mobilna Bitrix24 dokona synchronizacji po podłączeniu telefonu do źródła zasilania.
Zmień ustawienia wydajności baterii, aby umożliwić synchronizację aplikacji mobilnej Bitrix24 nawet wtedy, gdy oszczędzanie baterii jest włączone:
- Przejdź do sekcji Ustawienia > Batareia.
- Wybierz sekcję Użycie baterii.
- Znajdź aplikację mobilną Bitrix24 na liście, kliknij Uruchamianie aplikacji i wyłącz opcję Zarządzaj automatycznie.
Uprawnienia
Niektóre telefony mają dodatkowe ustawienia, które mogą powodować problemy z synchronizacją aplikacji mobilnej Bitrix24 (Xiaomi, ZTE, Huawei itp.).
Polecane artykuły: