Domyślnie możesz otrzymywać powiadomienia w przeglądarce i aplikacji desktopowej. Możesz również otrzymywać powiadomienia push w aplikacji mobilnej Bitrix24.
Powiadomienia e-mail są domyślnie wyłączone, ale zawsze możesz je włączyć. Użytkownik otrzymuje powiadomienia e-mail tylko w trybie offline. Jeśli użytkownik jest online (przeglądarka z kontem Bitrix24 jest otwarta lub aplikacja desktopowa Bitrix24 jest uruchomiona), powiadomienia e-mail nie są wysyłane. Pamiętaj również, że powiadomienia e-mail nie wysyła się natychmiast, są wysyłane w ciągu 10-15 minut.
Włącz powiadomienia e-mail
Istnieją dwa sposoby włączenia powiadomień e-mail:
- Kliknij swoje imię w prawym górnym rogu i wybierz Konfiguruj powiadomienia.
- Lub kliknij Ustawienia> Powiadomienia w aplikacji desktopowej lub w przeglądarce.
- Możesz skonfigurować powiadomienia e-mail dla poszczególnych opcji i narzędzi w trybie zaawansowanym
Powiadomienia na Dysku i powiadomienia telefoniczne
Włącz Powiadomienia na Dysku, aby otrzymywać powiadomienia, gdy jakikolwiek plik w folderach podłączonych do Dysku zostanie zmieniony przez innego użytkownika.
Włącz powiadomienia telefoniczne, aby otrzymywać powiadomienia, jeśli:
- brakuje środków na koncie
- numer telefonu został rozłączony z powodu braku płatności
- nie masz wystarczających środków na telefonię, aby zapłacić za wypożyczenie numeru telefonu
- numer telefonu został odłączony lub zostanie wkrótce odłączony