Jeśli masz dużą bazę danych w CRM, możesz napotkać sytuację, w której elementy CRM zajmują zbyt dużo miejsca na dysku. Dzięki narzędziu Wykorzystanie dysku możesz śledzić, które elementy zajmują miejsce i szybko usuwać niepotrzebne informacje.
Przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wykorzystanie dysku.
Otworzy się strona, na której możesz zwolnić miejsce na dysku. Kliknij Rozpocznij skanowanie.
W górnej części strony możesz zobaczyć, ile miejsca zajmują elementy CRM.
Ten wykres przedstawia statystyki według typu elementu. Na przykład, jaki procent miejsca zajmują leady.
Poniżej znajduje się lista wszystkich elementów CRM: deale, leady, kontakty, oferty, faktury, działania i historia.
Jak skonfigurować pola w tabeli
Aby dodać wymagane pole do tabeli, kliknij koło zębate i skonfiguruj listę.
Rozpatrzmy listę na przykładzie deali:
- Nazwa - nazwa elementu CRM.
- Używana przez tabele bazy danych to rozmiar wszystkich deali bez plików, historii i działań.
- Ilość - ilość elementów w Twojej bazie danych.
- Używana przez pliki to pliki deali. Na przykład załączone umowy lub zdjęcia.
- Używana przez historię to historia wszystkich działań z dealami.
- Używana przez działania to działania dotyczące deali. Na przykład e-maile, numery komórkowe, spotkania. Dotyczy to również nagrań rozmów telefonicznych.
- Używana przez pliki na Bitrix24.Drive to pliki dostępne na dysku.
- Wykorzystana przestrzeń łącznie - miejsce zajmowane przez wszystkie deale.
Jak usunąć niepotrzebne elementy
Obok każdej pozycji jest menu z dwoma działaniami:
- Usuń element - całkowicie usunąć element z systemu.
- Usuń działania i historię - zostaw element, ale wyczyść działania i historię.
Jeśli chcesz usunąć tylko konkretne elementy, użyj filtra.
Możesz również przefiltrować deale i leady według etapów. Jeśli chcesz usunąć przegrane deale, wybierz odpowiedni etap.