Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wykorzystanie dysku w CRM

Jeśli masz dużą bazę danych w CRM, możesz napotkać sytuację, w której elementy CRM zajmują zbyt dużo miejsca na dysku. Dzięki narzędziu Wykorzystanie dysku możesz śledzić, które elementy zajmują miejsce i szybko usuwać niepotrzebne informacje.

Przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wykorzystanie dysku.

Otworzy się strona, na której możesz zwolnić miejsce na dysku. Kliknij Rozpocznij skanowanie.

W górnej części strony możesz zobaczyć, ile miejsca zajmują elementy CRM.

Ten wykres przedstawia statystyki według typu elementu. Na przykład, jaki procent miejsca zajmują leady.

Kategoria Inne to pozostałe elementy CRM. Na przykład formularze CRM, adresy itd.

Poniżej znajduje się lista wszystkich elementów CRM: deale, leady, kontakty, oferty, faktury, działania i historia.

Na przykład, jeśli w systemie nie ma faktur, nie zostaną one wyświetlone na wykresie. Ta zasada dotyczy wszystkich elementów CRM.

Jak skonfigurować pola w tabeli

Aby dodać wymagane pole do tabeli, kliknij koło zębate i skonfiguruj listę.

Rozpatrzmy listę na przykładzie deali:

  • Nazwa - nazwa elementu CRM.
  • Używana przez tabele bazy danych to rozmiar wszystkich deali bez plików, historii i działań.
  • Ilość - ilość elementów w Twojej bazie danych.
  • Używana przez pliki to pliki deali. Na przykład załączone umowy lub zdjęcia.
  • Używana przez historię to historia wszystkich działań z dealami.
  • Używana przez działania to działania dotyczące deali. Na przykład e-maile, numery komórkowe, spotkania. Dotyczy to również nagrań rozmów telefonicznych.
  • Używana przez pliki na Bitrix24.Drive to pliki dostępne na dysku.
  • Wykorzystana przestrzeń łącznie - miejsce zajmowane przez wszystkie deale.

Jak usunąć niepotrzebne elementy

Obok każdej pozycji jest menu z dwoma działaniami:

  • Usuń element - całkowicie usunąć element z systemu.
  • Usuń działania i historię - zostaw element, ale wyczyść działania i historię.

Jeśli chcesz usunąć tylko konkretne elementy, użyj filtra.

Możesz również przefiltrować deale i leady według etapów. Jeśli chcesz usunąć przegrane deale, wybierz odpowiedni etap.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Inne ustawienia w CRM Jak uzyskać dostęp do ustawień CRM Tryby działania CRM