W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do sekcji Telefonia.
Jakie rodzaje uprawnień można skonfigurować?
Za pomocą uprawnień możesz określić:
- pracowników, którzy mogą wykonywać połączenia wychodzące;
- dostępne kierunki połączeń wychodzących;
- kto może słuchać nagrań rozmów;
- kto może wynajmować numery lub konfigurować ustawienia Telefonii itp.
Administratorzy konta mogą konfigurować uprawnienia dostępu w sekcji CRM> Dodatki> Telefonia> Uprawnienia dostępu.
Skonfiguruj role
Uprawnienia dostępu w Bitrix24 są oparte na rolach.
Domyślnie dostępne są cztery role: Administrator, Dyrektor Generalny, Kierownik działu i Menedżer. Rola Administrator zapewnia maksymalny poziom dostępu, a rola Menedżer minimalny. Każdą rolę można przypisać do poszczególnych pracowników, grup użytkowników lub poszczególnych działów.
Aby edytować istniejącą rolę, kliknij ikonę ołówka. Aby dodać nową rolę, kliknij Dodaj.
Wprowadź nazwę roli i określ uprawnienia dostępu, które ta rola będzie nadawać użytkownikom.
Dostęp można przyznać do następujących sekcji Telefonii:
- Statystyka połączeń;
- Nagrania rozmów;
- Połączenia wychodzące;
- Ustawienia użytkownika;
- Ustawienia Telefonii;
- Zarządzanie numerami.
Możesz ustawić następujące rodzaje uprawnień dostępu:
- Jakiekolwiek;
- Własne;
- Własne oraz działu;
- Dostęp zabroniony.
Przypisz role pracownikom
Możesz także ustawić własne uprawnienia dostępu dla różnych kategorii użytkowników, klikając Dodaj uprawnienia dostępu.
Uwagi dotyczące uprawnień dostępu:
Jeśli użytkownikowi przypisano wiele ról, użytkownik otrzyma maksymalny poziom dostępu dozwolony przez różne role.
Dostęp do nagrań rozmów obejmuje uprawnienia dostępu do folderu Telefonia> Nagrania rozmów na Dysku firmowym.
Podczas korzystania z interfejsu REST API Telefonii Bitrix24 ważne są również uprawnienia dostępu podane w tej sekcji. Oznacza to, że zewnętrzna aplikacja będzie działać dla niektórych użytkowników, ale nie będzie działać dla innych.