Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zmień pierwszego administratora

Pierwszym administratorem jest osoba, która utworzyła Twój Bitrix24. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.

Ze względów bezpieczeństwa Wsparcie Bitrix24 nie przyznaje uprawnień administratora zwykłemu pracownikowi. Dlatego wszystkie opisane poniżej czynności należy wykonać przed zwolnieniem pierwszego administratora firmy.

Jak zmienić pierwszego administratora

Aby zmienić pierwszego administratora, postępuj zgodnie z instrukcjami w zależności od Twojego planu taryfowego:

  1. Przypisz nowego administratora.
  2. Plan Free

    Możesz zmienić pierwszego administratora tylko w planie komercyjnym. Jeśli masz plan Free, musisz przejść na dowolny plan komercyjny. Zapoznaj się z informacjami na stronie z cennikiem.

    Plan Basic

    Jeśli korzystasz z planu Basic, otwórz profil pracownika, któremu chcesz przekazać uprawnienia administratora, i kliknij Przypisz uprawnienia administratora. W ten sposób uprawnienie administratora zostanie przeniesione z jednego pracownika na drugiego.

    Plany Standard, Professional lub Enterprise

    Jeśli korzystasz z planu Standard, Professional lub Enterprise, przypisz nowego administratora, który zostanie głównym administratorem po zwolnieniu pierwszego administratora.

    Czytaj więcej: Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora.

  3. W imieniu dowolnego obecnego administratora skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Możesz to zrobić za pomocą widżetu pomocy.
  4. Czytaj więcej: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24.

    Oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to nie pomylić go z innymi czatami.

  5. W wiadomości do pomocy technicznej Bitrix24 podaj informacje o nowym administratorze. Po wysłaniu wiadomości Twoje zapytanie zostanie przetworzone przez specjalistów działu Wsparcia Bitrix24.
  6. Po zmianie pierwszego administratora możesz go zwolnić.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo