Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Ogólne ustawienia Telefonii

Ogólne ustawienia Telefonii znajdują się w sekcji Telefonia > Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.

Domyślnie tylko administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować Telefonię. Jeśli chcesz, aby inni użytkownicy mieli dostęp do sekcji ustawień Telefonii, ustaw odpowiednie uprawnienia dostępu.

Skonfiguruj numery domyślne

Tutaj możesz określić domyślny numer dla połączeń wychodzących. Twój rozmówca zobaczy ten numer, gdy zadzwonisz do niego za pomocą Bitrix24.

Domyślnie numer ten będzie używany przez wszystkich użytkowników Telefonii. Możesz jednak określić różne numery dla różnych pracowników w sekcji Użytkownicy Telefonii.


Zapasowy numer telefonu

Określ numer, na który zostanie przekierowane połączenie, jeśli Twoje konto Bitrix24 będzie z jakiegokolwiek powodu niedostępne.

  • Przekieruj połączenie do. Wprowadź numer, który nie jest połączony z Bitrix24. Zostanie na niego przekierowane połączenie, jeśli klient nie dodzwoni się pod numer główny.
  • Przekazuj połączenia na numer rezerwowy z. Wybierz połączenie, które będzie używane do przekierowywania połączeń na numer zapasowy.
  • Na przykład, jeśli klient zadzwoni pod numer, który jest technicznie nieosiągalny, połączenie zostanie przekierowane na numer zapasowy poprzez połączenie określone w ustawieniach. Opłaty za takie połączenie będą naliczane jak za połączenia wychodzące.


Konfiguruj interfejs połączeń

Wybierz sposób wyświetlania połączeń telefonicznych w komunikatorze Bitrix24:

  • Utwórz osobny czat dla każdego połączenia
  • Utwórz jeden czat dla wszystkich połączeń
  • Nie wyświetlaj połączeń telefonicznych w komunikatorze

Integracja z systemem CRM

Lead jest zawsze tworzony na początku połączenia, jeśli w ustawieniach numeru wybrana jest opcja Automatycznie twórz nowy lead.

Integracja Telefonii z CRM

Jeśli masz ustawione automatyczne uruchamianie procesów workflow w leadach, wybierz moment uruchomienia procesu w sekcji Integracja z CRM.

  • Podczas odbierania połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po odebraniu połączenia.
  • Podczas kończenia połączenia. Proces zostanie uruchomiony jednocześnie z utworzeniem leadu po zakończeniu rozmowy.
  • Automatyczne uruchomienie workflow


Numery kierunkowe

Przechwytywanie połączeń to możliwość odebrania połączenia od innego pracownika z tej samej grupy użytkowników Telefonii. Określ numer kierunkowy do przechwytywania w sekcji Numery kierunkowe.

Skonfiguruj grupy kolejek i przechwytywanie połączeń

W skrócie
  • Zmiany dotyczące Telefonii możesz wprowadzić w sekcji Konfiguruj Telefonię > Ustawienia Telefonii.
  • Określ domyślny numer dla połączeń wychodzących i skonfiguruj połączenie zapasowe.
  • Skonfiguruj czaty, aby otrzymywać powiadomienia o połączeniach.
  • Skonfiguruj uruchomienie procesu worflow.
  • Ustawienia ogólne można zastosować do wszystkich użytkowników Telefonii Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo