Bitrix24Care

Połączenia wideo HD

Coraz więcej firm decyduje się na pracę zdalną i korzysta z połączeń głosowych i wideo. Regularnie wydajemy aktualizacje i robimy wszystko, aby poprawić jakość komunikacji. Dziękujemy za komunikację za pośrednictwem Bitrix24!

Rozmowy wideo twarzą w twarz

Aby zadzwonić do innego użytkownika, przejdź do sekcji Czat i Rozmowy, wybierz pracownika i kliknij Połączenie wideo HD (Połączenie głosowe).

Zezwól na dostęp do urządzeń audio i wideo. Następnie otworzy się okno komunikacji z wideo:

Podczas połączenia możesz wysłać pracownikowi wiadomości na czacie. Czatuj z innymi osobami podczas połączenia.

W trybie czatu ekran połączenia znajduje się na górze strony, utrzymując połączenie.

Możesz dodać więcej użytkowników do rozmowy wideo, klikając przycisk Dodaj.

Rozmowy głosowe i wideo między pracownikami nie są nagrywane. Opcja nagrywania rozmów będzie dostępna w następnej aktualizacji.

Grupowe połączenia wideo

Aby nawiązać połączenie grupowe, utwórz czat prywatny i wybierz z menu Połączenie wideo HD lub Połączenie głosowe:

Możesz zaprosić nowych użytkowników do czatu podczas rozmowy wideo lub opuścić czat w dowolnym momencie.

Rozmowa grupowa zostanie otwarta w przeglądarce w tym samym oknie czatu.

Uwaga!
  • Połączenia są dostępne zarówno w czatach prywatnych, jak i publicznych.
  • Połączenia są dostępne w przeglądarce, aplikacji desktopowej i mobilnej.
  • Maksymalna liczba uczestników połączenia:
    • Wszystkie plany komercyjne i wersja Bitrix24 On-Premise - 48 uczestników.
    • Plan Free - 12 uczestników.
    • W czatach, w których liczba uczestników przekracza limit, grupowe połączenia wideo są możliwe tylko za pośrednictwem wideokonferencji Zoom.
  • Czas trwania rozmowy jest nieograniczony.

Panel sterowania

W trakcie połączenia zobaczysz panel z przyciskami sterującymi:

  1. Tryb rozmówcy/Tryb siatki - zmień położenie miniatur uczestników.
  2. Pełny ekran - rozwiń ekran połączenia.
  3. Dodaj - dodaj kolejnego użytkownika do rozmowy.
  4. Mikrofon - włącz lub wyłącz mikrofon.
  5. Kamera - włącz lub wyłącz kamerę.
  6. Czat - uzyskaj dostęp do czatu podczas połączenia.
  7. Podnieś rękę - kliknij ten przycisk, jeśli chcesz coś powiedzieć, ale nie chcesz przeszkadzać współpracownikowi. Ten przycisk jest dostępny w przypadku połączenia z więcej niż dwoma uczestnikami.
  8. Ekran - udostępnij ekran współpracownikom podczas połączenia.
  9. Nagrywanie - włącz opcję nagrywania rozmów.
  10. Rozłącz się - zakończ połączenie.

W trybie czatu ekran połączenia również ma panel sterowania:

  • Panel - powrót do ekranu połączenia.
  • Rozłącz się - zakończ połączenie.
  • Pełny ekran - rozwiń ekran połączenia.
Czytaj więcej: Wymagania techniczne dotyczące rozmów wideo.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Podsumowanie połączenia i tworzenie dokumentów w połączeniach wideo Bitrix24 Udostępnij ekran Rozwiązania możliwych problemów z wideokonferencjami Połączenia wewnętrzne między pracownikami Dostosuj obraz tła w połączeniach wideo Wymagania techniczne dla połączeń wideo Grupowe połączenia wideo dla 48 pracowników Wideokonferencje HD