Aktualności to doskonałe narzędzie do interakcji ze współpracownikami. W Aktualnościach pracownicy publikują posty, wymieniają się komentarzami i rozwiązują problemy związane z pracą.
Wybierz typ wiadomości
W menu zobaczysz różne typy publikacji. Wybierz typ Wiadomość.
Czytaj więcej o innych typach wiadomości w artykułach:
Podaj temat wiadomości i wprowadź tekst
Temat nie jest obowiązkowy, ale przyciąga uwagę kolegów i przekazuje główną ideę wiadomości.
Użyj edytora wizualnego, aby stylizować tekst.
Do wiadomości możesz dodać dowolny plik. Pobierz plik ze swojego urządzenia, z dysku Bitrix24, z usług w chmurze lub utwórz nowy.
Możesz również wspomnieć o pracowniku w wiadomości oraz dodać link i cytat do wiadomości.
Dodaj tagi do wiadomości
Tagi pomagają zaznaczyć Twój post w Aktualnościach. Na przykład dodajmy do wiadomości tag "spotkanie".
Jeśli wprowadzisz w wyszukiwaniu słowo "spotkanie", zostaną wyświetlone wszystkie wiadomości z tym tagiem.
Wybierz odbiorców
Możesz wysłać wiadomość do wszystkich pracowników, do indywidualnej grupy roboczej lub osobiście do pracownika.
Jeśli wyślesz wiadomość do grupy pracowników lub do konkretnego pracownika, pojawi się ona tylko w Aktualnościach określonych odbiorców.
Możesz wysłać wiadomość do osoby, która nie jest zarejestrowana w Bitrix24. Aby to zrobić, wprowadź adres e-mail w sekcji Do i wpisz imię i nazwisko odbiorcy w wyświetlonym oknie.
Jak edytować opublikowaną wiadomość?
Aby edytować opublikowaną wiadomość, przejdź do menu Więcej i wybierz Edytuj.