Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak korzystać z Aktualności?

Aktualności: co to jest?

Aktualności w "Bitrix24" pozwalają użytkownikom być na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi sprawami, w tym nowe wiadomości, komentarze, pliki, powiadomienia o zadaniach oraz przebieg pracy.

W Aktualnościach możesz tworzyć zadania, wysyłać odznaki, publikować ogłoszenia, uruchamiać przepływy pracy, komentować posty, tworzyć ankiety itp.

Jak utworzyć ogłoszenie?

Utwórz Ogłoszenie, aby zwrócić uwagę współpracowników na ważne informacje. Kliknij Więcej> Ogłoszenie.

Jak dodać post z Aktualności do ulubionych?

Jeśli wiadomość jest dla Ciebie ważna i chcesz mieć do niej szybki dostęp, możesz dodać ją do Ulubionych.

Aby to zrobić, kliknij Więcej - Dodaj do ulubionych lub zaznacz wiadomość specjalną ikoną gwiazdy w prawym górnym rogu:

Możesz wyświetlić wszystkie wiadomości oznaczone jako „ulubione” za pomocą filtra Ulubione.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo