Bitrix24Care

Jak znaleźć wiadomość w Aktualnościach

Codziennie w Aktualnościach pracownicy omawiają kwestie związane z pracą i wydarzeniami w firmie. Jeśli potrzebujesz szybko znaleźć odpowiednią wiadomość w Aktualnościach, skorzystaj ze specjalnej wyszukiwarki i filtrów.

Czytaj więcej: Dostępne narzędzia w Aktualnościach.


Jak pracować z filtrem

Aby znaleźć wiadomości według słów kluczowych, użyj inteligentnego wyszukiwania. Wprowadź słowo lub jego część w polu, a Bitrix24 wyszuka wiadomości według tytułu, tekstu, opisu i komentarzy.


Użyj specjalnych filtrów w lewym menu i sortuj wiadomości według parametrów:

  • Praca - ten filtr wyświetli wszystkie posty według raportów pracy, śledzenia czasu i zadań utworzonych w Aktualnościach.
  • Ulubione - ten filtr pokaże wiadomości dodane do ulubionych.
  • Czytaj więcej: Przypnij wiadomość lub dodaj ją do ulubionych.
  • Moje działania - ten filtr pokaże wszystkie posty w Aktualnościach, których jesteś autorem.
  • Ogłoszenia - ten filtr pokaże wszystkie ogłoszenia.
  • Czytaj więcej: Ogłoszenia w Aktualnościach.
  • Proces biznesowy - ten filtr znajdzie wszystkie utworzone workflow.
  • Extranet - ten filtr pokaże wszystkie wiadomości, których odbiorcami są użytkownicy i grupy zewnętrzne.

Użyj również filtrów w prawym polu:

  • Data - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości wegług daty.
  • Typ - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości według typu: proste wiadomości, ogłoszenia, odznaki i ankiety.
  • Autor - wybierz jednego lub więcej autorów w polu, aby wyszukać potrzebną wiadomość.
  • Do - w tym polu wybierz odbiorcę wiadomości.

Jak utworzyć własny filtr

Możesz utworzyć własny filtr według określonych parametrów wyszukiwania. Aby to zrobić, wybierz wartości w odpowiednim polu i kliknij Zapisz filtr.

Podaj nazwę, a filtr zostanie wyświetlony w lewym menu.

Aby dostosować istniejące filtry, kliknij ikonę koła zębatego. Użyj ikon obok filtra, aby go edytować lub usunąć. Możesz także anulować wprowadzone ustawienia i przywrócić menu domyślne.

Aby dostosować pola filtra, kliknij Dodaj pole i zaznacz pola, które chcesz wyświetlić.

Administrator może zastosować filtr dla wszystkich użytkowników portalu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo