Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak znaleźć wiadomość w Aktualnościach

Codziennie w Aktualnościach pracownicy omawiają kwestie związane z pracą i wydarzeniami w firmie. Jeśli potrzebujesz szybko znaleźć odpowiednią wiadomość w Aktualnościach, skorzystaj ze specjalnej wyszukiwarki i filtrów.

Czytaj więcej: Dostępne narzędzia w Aktualnościach.


Jak pracować z filtrem

Aby znaleźć wiadomości według słów kluczowych, użyj inteligentnego wyszukiwania. Wprowadź słowo lub jego część w polu, a Bitrix24 wyszuka wiadomości według tytułu, tekstu, opisu i komentarzy.


Użyj specjalnych filtrów w lewym menu i sortuj wiadomości według parametrów:

  • Praca - ten filtr wyświetli wszystkie posty według raportów pracy, śledzenia czasu i zadań utworzonych w Aktualnościach.
  • Ulubione - ten filtr pokaże wiadomości dodane do ulubionych.
  • Czytaj więcej: Przypnij wiadomość lub dodaj ją do ulubionych.
  • Moje działania - ten filtr pokaże wszystkie posty w Aktualnościach, których jesteś autorem.
  • Ogłoszenia - ten filtr pokaże wszystkie ogłoszenia.
  • Czytaj więcej: Ogłoszenia w Aktualnościach.
  • Proces biznesowy - ten filtr znajdzie wszystkie utworzone workflow.
  • Extranet - ten filtr pokaże wszystkie wiadomości, których odbiorcami są użytkownicy i grupy zewnętrzne.

Użyj również filtrów w prawym polu:

  • Data - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości wegług daty.
  • Typ - użyj tego filtra, aby znaleźć wiadomości według typu: proste wiadomości, ogłoszenia, odznaki i ankiety.
  • Autor - wybierz jednego lub więcej autorów w polu, aby wyszukać potrzebną wiadomość.
  • Do - w tym polu wybierz odbiorcę wiadomości.

Jak utworzyć własny filtr

Możesz utworzyć własny filtr według określonych parametrów wyszukiwania. Aby to zrobić, wybierz wartości w odpowiednim polu i kliknij Zapisz filtr.

Podaj nazwę, a filtr zostanie wyświetlony w lewym menu.

Aby dostosować istniejące filtry, kliknij ikonę koła zębatego. Użyj ikon obok filtra, aby go edytować lub usunąć. Możesz także anulować wprowadzone ustawienia i przywrócić menu domyślne.

Aby dostosować pola filtra, kliknij Dodaj pole i zaznacz pola, które chcesz wyświetlić.

Administrator może zastosować filtr dla wszystkich użytkowników portalu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo