top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Listy rozmów

Istnieją dwa typy widoku listy rozmów:

  • Widok domyślny - rozmowy są sortowane według daty i godziny ostatniej wiadomości.
  • Po kliknięciu pola wyszukiwania wszystkie rozmowy są wyświetlane i pogrupowane według typu czatu: czaty publiczne, czaty prywatne, otwarte kanały, połączenia telefoniczne, czaty z osobą, boty na czacie, czaty zewnętrzne między ludźmi itp.

Wszyscy pracownicy firmy są już na liście kontaktów na czacie biznesowym i są podzieleni na grupy zgodnie ze strukturą firmy. Jeśli pracownik uczestniczy w jednej z grup roboczych, na liście czatu zobaczy on także grupy, do których należy.

Nowi pracownicy automatycznie pojawiają się na liście czatu (gdy tylko dział zasobów ludzkich doda ich do struktury firmy w portalu).

Przypnij rozmowę

Kliknij prawym przyciskiem myszy odpowiednią rozmowę na liście czatu i wybierz Przypnij rozmowę.

Możesz odpiąć rozmowę w ten sam sposób.

Opcja wyszukiwania

Kliknij pole wyszukiwania i zacznij wpisywać nazwę użytkownika lub nazwę czatu. Natychmiast otrzymasz wyniki wyszukiwania.

Menu kontekstowe

Menu kontekstowe kontaktu jest wywoływane prawym przyciskiem myszy i umożliwia: napisanie wiadomości, nawiązanie połączenia wideo, przejście do profilu użytkownika w portalu.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane