Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak przesłać plik z dysku zewnętrznego do Bitrix24

W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive. Nie musisz pobierać dokumentów, możesz od razu zapewnić do nich dostęp. Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.

Pokażmy, jak to działa, na przykładzie sekcji Zadania.


Jak dodać plik

Przejdź do sekcji Zadania i projekty > Utwórz > Plik. Kliknij Dokumenty Google, Office365 lub Dropbox.

Wybierz skąd chcesz pobrać plik. Kliknij nazwę usługi i zaloguj się do swojego konta.

Po autoryzacji możesz znaleźć potrzebny dokument na dysku zewnętrznym. Kliknij Wybierz dokument, aby dodać ten plik do zadania.

Jeśli dysk zewnętrzny jest już podłączony, kliknij go nazwę w oknie autoryzacji. Bitrix24 otworzy Twój dysk zewnętrzny.


Jak zaktualizować plik

Jeśli edytowałeś dokument na dysku zewnętrznym, musisz go zaktualizować w Bitrix24.
Obok pliku kliknij Więcej > Pobierz ostatnią wersję. Może to zrobić tylko właściciel dysku zewnętrznego.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz pracować z plikami przechowywanymi na dyskach zewnętrznych: Box, Dropbox, Google Drive, Office365, OneDrive.
  • Pliki zostaną zapisane w sekcji Mój dysk w folderze Załadowane pliki.
  • Przed pobraniem pliku należy zalogować się do dysku zewnętrznego.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kosz Bitrix24.Drive i CRM: 30 dni przechowywania plików Uprawnienia dostępu do dysku osobistego Bitrix24 Twórz i edytuj pliki w Bitrix24 Mój Dysk: przegląd