top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Tryby CRM (prosty i klasyczny)

System Bitrix24 CRM ma dwa tryby pracy: klasyczny (z leadami) i prosty (bez leadów).

Tryb klasyczny (z leadami)

Jeśli używasz tego trybu, wszyscy potencjalni klienci są dodawani do Bitrix24 CRM jako leady.

Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem. Сzytaj więcej w artykule: Jak pracować z leadami.

Jak zdobyć nowych leadów? Bitrix24 oferuje szeroką gamę narzędzi: otwarte kanały, telefonię, formularze internetowe CRM itp.

Po dodaniu leadu nadal komunikuj się z potencjalnym klientem. Gdy osoba zainteresuje się Twoimi usługami, przekształć ten lead w klienta.

Ten proces nazywa się Konwersją leadów. Możesz konwertować leady na kontakty, firmy lub deale.

Następnie współpracujesz już z klientami i dealami. Nadal zbieraj informacje o kliencie. Im lepiej znasz klienta, tym dokładniej zaoferujesz mu produkt lub usługę.

Klient w Bitrix24 to Kontakt lub Firma.

Leady można także przekonwertować na Deale. Deal - to interakcja z klientem dotyczącą możliwej transakcji. Osoba kontaktowa lub firma może mieć dowolną liczbę powiązanych deali.

Tryb prosty (bez leadów)

Praca w trybie klasycznym CRM wymaga dużo zasobów i czasu. Dla małych firm stworzyliśmy prosty tryb CRM bez leadów.

W prostym trybie CRM wszystkie przychodzące wiadomości e-mail, połączenia, żądania i czaty natychmiast stają się dealami i/lub kontaktami.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane