Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do dokumentów, otwórz dowolny element CRM i kliknij Dokument> Dodaj nowy szablon.
Kliknij koło zębate> Uprawnienia dostępu.
Kliknij Dodaj uprawnienie dostępu i dodaj użytkownika/dział/grupę, dla których chcesz skonfigurować uprawnienia dostępu.
W sekcji Role kliknij Dodaj.
Podaj nazwę roli i skonfiguruj działania dostępne dla tej roli.
Rodzaje uprawnień
- Ustawienia - Edytuj: to uprawnienie pozwala użytkownikowi na zmianę ustawień.
- Dokumenty - Wyświetl: to uprawnienie pozwala użytkownikowi przeglądać dokumenty utworzone przy użyciu dowolnego szablonu.
- Dokumenty - Edytuj: to uprawnienie pozwala użytkownikowi przeglądać, edytować i usuwać dokumenty utworzone przy użyciu dowolnego szablonu.
- Szablony - Edytuj - Własne: użytkownik może tworzyć, usuwać i edytować szablony dokumentów.
- Szablony - Edytuj - Własne i działu: użytkownik/dział może tworzyć, usuwać i edytować szablony dokumentów.
- Szablony - Edytuj - Dowolne: użytkownik może tworzyć, usuwać i edytować dowolne szablony dokumentów.
Kliknij Zapisz i przypisz tę rolę dodanemu użytkownikowi.