Bitrix24Care

Jak klient płaci za zamówienie w Sklepie CRM

Zobaczmy, jak klient płaci za zamówienie w sklepie CRM.

Menedżer wysyła klientowi SMS z linkiem do strony zamówienia.

Czytaj jak pracować z zamówieniami w artykule Sklep CRM.

Klient klika link i sprawdza informacje o swoim zamówieniu. Następnie wybiera odpowiednią metodę płatności (w naszym przypadku jest to PayPal) i klika przycisk Zapłać.

Klient zostanie przekierowany na stronę swojego konta PayPal, gdzie musi potwierdzić płatność. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail klienta.

W formularzu CRM zobaczysz wybrany przez klienta sposób płatności.

Kiedy klient zapłaci za zamówienie, otrzymasz potwierdzenie płatności w formularzu deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zwiększ wydajność przetwarzania zamówień Jak zmieniła się praca z produktami w Sklepie CRM Śledź status płatności w formularzu deala