Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa

Błędy w Bitrix24 mogą wynikać z różnych powodów. Aby je rozwiązać, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Ten artykuł pomoże dowiedzieć się, jakie informacje należy przekazać do Wsparcia Bitrix24, jeśli:

Wszyscy pracownicy nie mogą zalogować się do Bitrix24

Błąd. Podczas próby zalogowania się do Bitrix24 wszyscy pracownicy widzą stronę błędu.

Rozwiązanie. Sprawdź status dostępności Bitrix24 na specjalnej stronie. Tutaj publikujemy aktualny status i informujemy o awariach w różnych strefach Bitrix24.
Sprawdź status dostępności Bitrix24

Co oznaczają kolory statusu:

  • Pomarańczowy: tymczasowa awaria. Jesteśmy świadomi sytuacji i wkrótce wszystko naprawimy. Poczekaj na rozwiązanie, nie ma potrzeby kontaktowania się ze Wsparciem.
  • Niebieski: działanie Bitrix24 może być spowolnione. Jesteśmy świadomi sytuacji i wkrótce wszystko naprawimy. Poczekaj na rozwiązanie, nie ma potrzeby kontaktowania się ze Wsparciem.
  • Zielony: Bitrix24 działa normalnie.

Jeśli status jest zielony, ale pracownicy nie mogą zalogować się do Bitrix24, skontaktuj się ze Wsparciem.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Co zgłosić do Wsparcia:

  1. Adres Bitrix24.
  2. Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
  3. Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.

Jak otworzyć konsolę przeglądarki

Informacje z konsoli pomogą specjalistom Wsparcia rozwiązać sytuację.

  1. Naciśnij Ctrl + Shift + J lub F12 (Option + Command + J w przypadku systemu macOS). Jeśli używasz przeglądarki Safari, naciśnij Option + Command + C.
  2. Otwórz kartę Konsola.
  3. Włącz opcję Błędy po prawej stronie pola Filter.
  4. Odśwież stronę lub powtórz kroki, które spowodowały błąd.
  5. Zrób zrzut ekranu strony i wyślij go na czat Wsparcia24.

Jeden lub więcej pracowników nie może zalogować się do Bitrix24

Błąd. Podczas próby zalogowania się do Bitrix24 niektórzy pracownicy widzą stronę błędu.

Co zgłosić do Wsparcia:

  1. Adres strony, która się nie otwiera. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  2. Link do profilu pracownika, który nie może zalogować się do Bitrix24. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  3. Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
  4. Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
    Jak otworzyć konsolę przeglądarki

Pracownicy nie mogą otworzyć określonej strony Bitrix24

Błąd. Podczas próby otwarcia określonej strony Bitrix24 pracownicy widzą stronę błędu. Na przykład nie otwiera się lista deali.

Co zgłosić do Wsparcia:

  1. Adres strony, która się nie otwiera. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  2. Jeśli strona nie otwiera się dla konkretnego pracownika, podaj link do jego profilu. Na przykład https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  3. Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
  4. Zrzut ekranu konsoli przeglądarki.
    Jak otworzyć konsolę przeglądarki

Brak połączenia z serwerem

Błąd. Na różnych stronach Bitrix24 pracownik widzi komunikat Brak połączenia z serwerem.

Co zgłosić do Wsparcia:

Link do profilu pracownika, który napotkał błąd. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/.


Wszystkie strony Bitrix24 ładują się powoli

Błąd. Ładowanie wszystkich stron Bitrix24 zajmuje więcej niż 10-15 sekund.

Co zgłosić do Wsparcia:

  1. Którzy pracownicy mają błąd: wszyscy czy niektórzy.
  2. Jeśli błąd ma konkretny pracownik, podaj link do jego profilu. Na przykład https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  3. Twój adres IP.
  4. Traceroute do Twojego Bitrix24.
  5. Plik HAR wygenerowany na stronie podczas jej powolnego otwierania.
    Jak znaleźć adres IP i traceroute
    Jak wygenerować plik HAR

Niektóre strony Bitrix24 ładują się powoli

Błąd. Tylko niektóre strony otwierają się powoli, na przykład lista deali.

Co zgłosić do Wsparcia:

  1. Adres strony, która otwiera się powoli. Na przykład, https:/yourcompany.bitrix24.pl/crm/deal/category/0/.
  2. Którzy pracownicy mają błąd: wszyscy czy niektórzy.
  3. Jeśli błąd ma konkretny pracownik, podaj link do jego profilu. Na przykład https:/yourcompany.bitrix24.pl/company/personal/user/1/.
  4. Jak często i kiedy pojawia się błąd. Na przykład kilka razy w tygodniu od 09:00 do 12:00 czasu warszawskiego.
  5. Co dokładnie dzieje się nie tak. Na przykład informacje na suwaku lub na całej stronie ładują się powoli.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo