Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przetestuj jakość połączenia telefonii

Jeśli chcesz sprawdzić jakość swojego połączenia telefonii, kliknij ten link. Zajmie to około 5-60 sekund.

Ten test pozwoli Ci sprawdzić następujące parametry:

  • Wersję przeglądarki;
  • Ładowanie SDK;
  • Dostęp do mediów;
  • Autoryzację;
  • Jakość połączenia - zrozumiałość mowy, zanik sygnału.

Uwaga! Przed rozpoczęciem testu należy podłączyć słuchawki. Bez słuchawek lub głośników nie usłyszysz testowych komunikatów głosowych, a bez podłączonego mikrofonu test w ogóle nie będzie możliwy.

Oprogramowanie do blokowania reklam używane w przeglądarce lub program antywirusowy może również blokować połączenia. Dodaj adres konta Bitrix24 i stronę sprawdzania jakości połączeń do wyjątków w tym oprogramowaniu.

Po zakończeniu testu zobaczysz jego wyniki. Jeśli zostanie wykryty problem, zobaczysz porady, jak go naprawić.

Po naprawieniu problemu możesz powtórzyć test, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.

Zezwól na używanie mikrofonu w przeglądarkach

Częstym problemem jest brak mikrofonu lub jego zablokowanie w ustawieniach przeglądarki.

Zwykle przeglądarka prosi o zezwolenie na używanie mikrofonu w wyskakującym okienku. Ale czasami powiadomienie nie jest wyświetlane, a test pokazuje, że nie znaleziono Twojego mikrofonu. W takim przypadku musisz zezwolić na dostęp do mikrofonu w ustawieniach przeglądarki.

Google Chrome

Kliknij ikonę kłódki> wybierz Zezwalaj z menu rozwijanego obok ikony Mikrofon.

Lub kliknij przycisk po prawej stronie paska adresu> kliknij Nadal zezwalaj witrynie https://echo.voximplant.com na dostęp do mikrofonu> Gotowe.

Odśwież stronę, jeśli chcesz ponownie przetestować jakość połączenia.

Mozilla Firefox

Po lewej stronie paska adresu kliknij przekreśloną ikonę mikrofonu> następnie usuń ograniczenie w sekcji Uprawnienia.

Następnie odśwież stronę> kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Opera

Po lewej stronie paska adresu znajduje się przekreślona ikona mikrofonu. Kliknij>Wyczyść to ustawienie i załaduj stronę ponownie.

Następnie kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Vivaldi

Kliknij przekreśloną ikonę mikrofonu po prawej stronie paska adresu> Zmień.

Otworzy się okno ustawień tej witryny. Kliknij przycisk Usuń obok nazwy witryny.

Następnie odśwież stronę> kliknij przycisk Zezwól w wyskakującym okienku.

Microsoft Edge (Chromium)

Kliknij ikonę kłódki> wybierz Zezwól z menu rozwijanego obok znaku Mikrofon.

Możesz też kliknąć przekreśloną ikonę mikrofonu po prawej stronie paska wyszukiwania> następnie kliknij Nadal zezwalaj https://echo.voximplant.com na dostęp do mikrofonu> Gotowe.

Odśwież stronę, jeśli chcesz ponownie przetestować jakość połączenia.

Ta metoda działa również w przypadku adresu konta Bitrix24.

Przed podłączeniem telefonii ważne jest, aby upewnić się, że spełniasz wszystkie wymagania techniczne dotyczące modułu Telefonia.

Ponadto na możliwość nawiązywania i odbierania połączeń może mieć wpływ blokada reklam w przeglądarce lub programie antywirusowym. W takim przypadku po prostu zrób wyjątek dla swojego portalu i strony w celu sprawdzenia jakości połączenia.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak przekierowywać połączenia do innych pracowników Okno połączenia: opcje podczas połączenia Jak wybrać i podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24