Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sklep internetowy: Reguły automatyzacji do komunikacji z klientami

Reguły i wyzwalacze są dostępne w trybie Deale + Zamówienia. Czytaj więcej: Jak pracować bez zamówień w Sklepie internetowym.

Reguły automatyzacji i wyzwalacze w sklepie internetowym Bitrix24 pozwalają zautomatyzować obsługę zamówień, informować klientów o statusie zamówień, tworzyć zadania dla pracowników itp.

Reguły automatyzacji są podzielone na 3 grupy:

  1. Reguły automatyzacji dla pracowników - edytuj formularz elementu, uruchom workflow, utwórz zadanie, powiadom pracownika itp.
  2. Reguły automatyzacji dla klientów - wyślij wiadomość e-mail/SMS, zadzwoń do klienta.
  3. Wyzwalacze - zmień status zamówienia.

Przejdź do sekcji Sklep online> Zamówienia> Reguły automatyzacji.

Kliknij przycisk Skonfiguruj reguły automatyzacji, aby skonfigurować reguły automatyzacji i wyzwalacze.

Jak działają reguły automatyzacji?

Reguły automatyzacji to działania, które są automatycznie uruchamiane na określonym statusie zamówienia. Gdy tylko zamówienie zostanie przeniesione do innego statusu, reguły automatyzacji poprzedniego statusu zamówienia przestaną działać.

Wszystkie reguły automatyzacji mają opcję po poprzedniej regule automatyzacji. Zalecamy włączenie tej opcji, jeśli chcesz wykonać kilka działań po kolei. Na przykład wygeneruj numer zamówienia, a następnie wyślij zamówienie do klienta. Jeśli opcja po poprzedniej regule automatyzacji jest wyłączona, wszystkie reguły automatyzacji zamówienia będą działać jednocześnie.

Reguły automatyzacji Sklepu internetowego są dostępne tylko dla subskrybentów planu Start+, CRM+, Standard i Professional. Dowiedz się więcej tutaj.

Automatyczne połączenie informacyjne (robocall)

Aby wykonywać połączenia, musisz najpierw skonfigurować telefonię. Obsługiwane są tylko numery dzierżawione i połączenia PBX przez SIP-connector.

Przed użyciem reguł automatyzacji musisz skonfigurować kilka ważnych ustawień:

Numer wyjściowy - wybierz połączenie telefoniczne/numer, z którego będzie realizowane połączenie wychodzące.

Połączenie z wykorzystaniem - wybierz, co usłyszy klient: tekst odczytany przez robota lub plik audio. Jeśli wybrałeś opcję Tekst, określ parametry wymowy: język i głos, szybkość i głośność mowy.

Dodaj wartości do tekstu, nazwać klienta po imieniu lub podać mu numer zamówienia.

Jeśli wybrałeś opcję Plik audio, musisz podać publiczny link do pliku w formacie .mp3.

Po skonfigurowaniu reguły automatyzacji wykonaj kilka połączeń testowych. Możesz zmienić szybkość lub głośność mowy.

Wyślij SMS

Reguła wyśle ​​wiadomość SMS z podanym tekstem na numer klienta za pośrednictwem dostawcy SMS.

Tekst wiadomości nie powinien przekraczać limitu 200 znaków.

Różni dostawcy SMS-ów mają różne ceny za wiadomość i limity znaków w jednej wiadomości. Sprawdź szczegóły na stronie internetowej dostawców.

Typ numeru klienta - wybierz, na jaki numer ma zostać wysłana wiadomość. Jeśli w formularzu nie ma takiego typu numeru, reguła automatyzacji nie zadziała. W przypadku wybrania opcji Automatyczny wybór wiadomość zostanie wysłana na pierwszy numer podany w formularzu kontaktu/firmy, z którą powiązane jest zamówienie.

Dostawca - wybierz dostawcę.

Wybierz e-mial

Reguła automatyzacji wyśle wiadomość e-mail z jednej ze skrzynek pocztowych, do której administrator ma dostęp.

Od - wybierz skrzynkę pocztową, z której zostanie wysłana wiadomość. W przypadku wybrania opcji Wybór automatyczny zostanie użyta skrzynka pocztowa, z której wiadomość e-mail została ostatnio wysłana.

Temat i tekst - określ temat i treść wiadomości e-mail.

Typ adresu klienta - wybierz, na jaki adres ma zostać wysłana wiadomość e-mail. Jeśli w formularzu elementu nie ma takiego typu adresu, reguła automatyzacji nie zadziała. W przypadku wybrania opcji Automatyczny wybór wiadomość zostanie wysłana na pierwszy adres określony w formularzu kontaktu/firmy.

Wiadomość z otwartego kanału

Wiadomość zostanie automatycznie wysłana do kanału otwartego, z którego klient kontaktował się po raz ostatni.

Ukryta wiadomość - opublikowana wiadomość nie zostanie wyświetlona Twojemu klientowi, ale Twoi współpracownicy dodani do tego samego czatu będą mogli ją przeczytać.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo