Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Nagraj połączenie wideo

Teraz możesz nagrywać połączenia w aplikacji desktopowej Bitrix24. Możesz nagrywać dźwięk, udostępniony ekran oraz połączenie wideo z aktywnego okna.

Nagrywanie połączeń jest dostępne tylko w aplikacji desktopowej. Możesz pobrać aplikację dla macOS i Windows na naszej stronie oficjalnej.

Jak to działa?

Rozpocznij połączenie i kliknij przycisk Rekord.

Podczas nagrywania połączenia w górnej części okna zobaczysz informacje o trwającym nagrywaniu i aktualnym czasie nagrywania. Aby zakończyć nagrywanie, kliknij ponownie przycisk Rekord.

Po zakończeniu połączenia lub nagrywania plik wideo zostanie zapisany na komputerze, a następnie zostanie automatycznie zsynchronizowany z dyskiem. Otrzymasz również propozycję udostępnienia nagrania na czacie połączenia.

Jeśli Bitrix24.Drive nie jest zsynchronizowany z aplikacją desktopową, Bitrix24 zaproponuje najpierw podłączenie dysku, a następnie udostępnienie nagrania.

Link do pliku zostanie wysłany do czatu. Możesz zapisać nagranie na dysku lub na komputerze. Możesz również odtworzyć nagranie bezpośrednio na czacie:

❗ Ze względu na ochronę danych osobowych nie możesz nagrywać zawartości czatów podczas połączenia. Jeśli przełączysz się na czat podczas nagrywania, nagrywanie zostanie wstrzymane.

Gdzie są przechowywane pliki nagrań?

Nagrania połączeń są przechowywane w sekcji Mój dysk> Nagrania połączeń wideo.

Na komputerze nagrania są przechowywane w katalogu:

  • Windows: Wideo> nagrane połączenia wideo.
  • macOS: Filmy> nagrane połączenia wideo.

Plik z nagraniem otrzymuje nazwę w formacie:

Nazwa rozmowy (lub nazwisko rozmówcy) - Zadzwoń pod numer {numer} - {data połączenia}.webm.

Jeśli podczas jednego połączenia nagrałeś kilka plików, do nazwy tych plików zostanie dodany numer kolejny.

Ważne informacje dotyczące nagrań połączeń:
  • Obsługiwane aplikacje

  • Nagrywanie połączeń jest dostępne tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24.

    Jeśli aplikacja desktopowa Bitrix24 zostanie zamknięta podczas nagrywania połączenia, nagrywanie zostanie zatrzymane. Przy następnym uruchomieniu aplikacji zostanie zaproponowana synchronizacja nagrania z Dyskiem i udostępnienie nagrania uczestnikom połączenia.

  • Nagrywanie udostępnionego ekranu

  • Jeśli włączysz udostępnianie ekranu podczas nagrania połączenia, udostępniony ekran zostanie nagrany. Jeśli wyświetlone okno jest zablokowane innym oknem, wszystko, co mieści się we wspólnym obszarze ekranu, zostanie nagrane.

  • Nagrywanie czatów prywatnych

  • Czaty prywatne nie będą nagrywane podczas połączenia. Zamiast okien czatu w plikach nagrań zobaczysz specjalne wstawki.

  • Uczestnicy połączenia

  • Połączenia jest nagrywane tylko przez jedną osobę, która jako pierwsza nacisnęła przycisk Rekord. Dlatego nagranie jest automatycznie zapisywane na dysku tego pracownika.

    Jeśli podczas połączenia jeden na jeden odbywa się nagranie, po zaproszeniu uczestników do tego czatu, bieżące nagranie zakończy się automatycznie i rozpocznie się nowe. Pierwsze nagranie zostanie wysłane do czatu jeden na jeden, następne nagranie do czatu grupowego.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo