Teraz możesz nagrywać połączenia w aplikacji desktopowej Bitrix24. Możesz nagrywać dźwięk, udostępniony ekran oraz połączenie wideo z aktywnego okna.
Jak to działa?
Rozpocznij połączenie i kliknij przycisk Rekord.
Podczas nagrywania połączenia w górnej części okna zobaczysz informacje o trwającym nagrywaniu i aktualnym czasie nagrywania. Aby zakończyć nagrywanie, kliknij ponownie przycisk Rekord.
Po zakończeniu połączenia lub nagrywania plik wideo zostanie zapisany na komputerze, a następnie zostanie automatycznie zsynchronizowany z dyskiem. Otrzymasz również propozycję udostępnienia nagrania na czacie połączenia.
Link do pliku zostanie wysłany do czatu. Możesz zapisać nagranie na dysku lub na komputerze. Możesz również odtworzyć nagranie bezpośrednio na czacie:
❗ Ze względu na ochronę danych osobowych nie możesz nagrywać zawartości czatów podczas połączenia. Jeśli przełączysz się na czat podczas nagrywania, nagrywanie zostanie wstrzymane.
Gdzie są przechowywane pliki nagrań?
Nagrania połączeń są przechowywane w sekcji Mój dysk> Nagrania połączeń wideo.
Na komputerze nagrania są przechowywane w katalogu:
- Windows: Wideo> nagrane połączenia wideo.
- macOS: Filmy> nagrane połączenia wideo.
Plik z nagraniem otrzymuje nazwę w formacie:
Nazwa rozmowy (lub nazwisko rozmówcy) - Zadzwoń pod numer {numer} - {data połączenia}.webm.
Jeśli podczas jednego połączenia nagrałeś kilka plików, do nazwy tych plików zostanie dodany numer kolejny.
-
Obsługiwane aplikacje
-
Nagrywanie udostępnionego ekranu
-
Nagrywanie czatów prywatnych
-
Uczestnicy połączenia
Nagrywanie połączeń jest dostępne tylko w aplikacji desktopowej Bitrix24.
Jeśli aplikacja desktopowa Bitrix24 zostanie zamknięta podczas nagrywania połączenia, nagrywanie zostanie zatrzymane. Przy następnym uruchomieniu aplikacji zostanie zaproponowana synchronizacja nagrania z Dyskiem i udostępnienie nagrania uczestnikom połączenia.
Jeśli włączysz udostępnianie ekranu podczas nagrania połączenia, udostępniony ekran zostanie nagrany. Jeśli wyświetlone okno jest zablokowane innym oknem, wszystko, co mieści się we wspólnym obszarze ekranu, zostanie nagrane.
Czaty prywatne nie będą nagrywane podczas połączenia. Zamiast okien czatu w plikach nagrań zobaczysz specjalne wstawki.
Połączenia jest nagrywane tylko przez jedną osobę, która jako pierwsza nacisnęła przycisk Rekord. Dlatego nagranie jest automatycznie zapisywane na dysku tego pracownika.
Jeśli podczas połączenia jeden na jeden odbywa się nagranie, po zaproszeniu uczestników do tego czatu, bieżące nagranie zakończy się automatycznie i rozpocznie się nowe. Pierwsze nagranie zostanie wysłane do czatu jeden na jeden, następne nagranie do czatu grupowego.