Tagi personalizacyjne są umieszczane w formularzu CRM. Kiedy klient otworzy formularz, zobaczy swoje imię i nazwisko zamiast tagów. Dzięki temu możesz indywidualnie zwracać się do swoich klientów. To narzędzie pomoże zwiększyć lojalność wobec Twojej firmy.
Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule formularza CRM.
Obsługiwane są następujące tagi:
- Imię
- Nazwisko
- Nazwa firmy
- Numer telefonu
Jak używać tagów personalizacyjnych?
Przejdź do formularza CRM, otwórz sekcję Tryb Eksperta> kliknij Nagłówki i przyciski.
Napisz tekst w tytule/podtytule formularza, a następnie dodaj tag. Aby to zrobić, kliknij przycisk ...
> wybierz tag, a następnie zapisz zmiany.
Nie zapomnij powiązać formularza z określonym elementem CRM. Na przykład, jeśli tworzysz formularz do pracy z dealami, przejdź do Jednostki CRM> Deal + Klient.
Utwórz regułę automatyzacji w CRM, która wyśle wiadomość e-mail do klienta z linkiem do formularza. Napisz mały tekst towarzyszący.
Dodaj link do formularza w wiadomości e-mail. Na liście wartości kliknij Spersonalizowane formularze CRM i wybierz żądany formularz. Zapisz zmiany.
Przenieś deal do etapu z regułą automatyzacji. Reguła automatyzacji wyśle e-mail z linkiem do klienta.
Po kliknięciu linku klient zobaczy swoje imię w nagłówku formularza.