Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Formularze CRM: Tagi personalizacyjne

Tagi personalizacyjne to znaki specjalne, które są zastępowane danymi klienta podczas otwierania formularza CRM.

Tagi personalizacyjne są umieszczane w formularzu CRM. Kiedy klient otworzy formularz, zobaczy swoje imię i nazwisko zamiast tagów. Dzięki temu możesz indywidualnie zwracać się do swoich klientów. To narzędzie pomoże zwiększyć lojalność wobec Twojej firmy.

Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule formularza CRM.

Obsługiwane są następujące tagi:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Nazwa firmy
  • Numer telefonu
  • E-mail
Możesz również wstawiać dane klientów w polach formularzy CRM. Dowiedz się więcej: Spersonalizowane formularze CRM: Dopasowanie klienta.

Jak używać tagów personalizacyjnych?

Przejdź do formularza CRM, otwórz sekcję Tryb Eksperta> kliknij Nagłówki i przyciski.

Napisz tekst w tytule/podtytule formularza, a następnie dodaj tag. Aby to zrobić, kliknij przycisk ...> wybierz tag, a następnie zapisz zmiany.

Nie zapomnij powiązać formularza z określonym elementem CRM. Na przykład, jeśli tworzysz formularz do pracy z dealami, przejdź do Jednostki CRM> Deal + Klient.

Utwórz regułę automatyzacji w CRM, która wyśle wiadomość e-mail do klienta z linkiem do formularza. Napisz mały tekst towarzyszący.

Dodaj link do formularza w wiadomości e-mail. Na liście wartości kliknij Spersonalizowane formularze CRM i wybierz żądany formularz. Zapisz zmiany.

Przenieś deal do etapu z regułą automatyzacji. Reguła automatyzacji wyśle e-mail z linkiem do klienta.

Po kliknięciu linku klient zobaczy swoje imię w nagłówku formularza.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Projekt formularzy CRM Systemy płatności w formularzach CRM Utwórz nowy formularz internetowy CRM Różnica między tytułem, nazwą a nazwą strony w formularzach CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Domyślne wartości pól w formularzach CRM Przegląd formularzy internetowych CRM Praca z kodem w formularzach internetowych CRM Zgłoś nadużycie w formularzach CRM