Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: statystyki rozmów

Statystyki rozmów Bitrix24 pomogą ocenić efektywność pracowników i jakość obsługi klienta. Analizuj dane za pomocą raportów i poprawiaj efektywność zespołu.

Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe i otwórz Statystyki rozmów.

Raporty prezentowane są w postaci widżetów, które można przesuwać za pomocą myszki.

Jeśli usuniesz widżet przez przypadek, zawsze możesz przywrócić widok domyślny, klikając przycisk koła zębatego (⚙️).


Ustawienia widżetu

Możesz otworzyć ustawienia dowolnegu widżetu na dwa sposoby:

  • kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) i wybierz Ustawienia,
  • lub kliknij przycisk Konfiguruj.

W ustawieniach możesz skonfigurować następujące parametry:

Zmień nazwę raportu. Kliknij przycisk ołówka, aby zmienić nazwę raportu.

Wybierz okres raportowania. Kliknij opcję Przez filtr, aby ustawić okres raportowania.

Wybierz wykres raportu. Możesz wybrać wygląd raportu: wykres liniowy, wykres słupkowy, wykres kołowy, wykres kolumnowy, liczbowy, lejkowy itd.

Wybierz kategorię i źródło danych raportu. Przewiń stronę w dół i ustaw kategorię oraz źródło danych wykorzystanych w raporcie.


Filtry raportów

Możesz filtrować raporty według okresu sprawozdawczego. Kliknij pasek wyszukiwania, aby przefiltrować raporty. Ten filtr działa dla wszystkich raportów.

Możesz także zastosować filtr dla konkrentnego raportu, klikając Przez filtr.


Dodaj nowy widżet

Kliknij przycisk w prawym górnym rogu, aby dodać widżet.

Kliknij opcję Utwórz raport lub wybierz szablon domyślny.

Dostosuj nowy raport i kliknij Utwórz.

Zaznacz pole Zapisz jako ustawienie wstępne, aby używać tego szablonu w przyszłości.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo