Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przenieś ustawienia CRM

Tylko administrator może przenieść ustawienia CRM.

Możesz przenieść ustawienia CRM z jednego konta Bitrix24 na inne.

Przykład: Twoja firma ma kilka biur regionalnych. Wszystkie te biura korzystają z Bitrix24 CRM. Możesz skonfigurować Bitrix24 CRM tylko raz i zaimportować jego ustawienia do CRM innych biur.

Po zaimportowaniu ustawień CRM na inne konto Bitrix24, poprzednie ustawienia zostaną usunięte z CRM tego konta i zostaną zastąpione zaimportowanymi:

  • Pola niestandardowe (oprócz typu "Powiąż z elementami bloku informacyjnego"), ustawienia formularza elementu CRM, lejki deali, statusy leadów i etapy deali.
  • Workflow, reguły automatyzacji i wyzwalacze.
  • Aplikacje.
Podczas importu deale i leady zostaną usunięte. Nie zapomnij ich najpierw zapisać za pomocą eksportu danych z CRM.

Jak to działa?

Krok 1.

Aby przenieść ustawienia, przejdź do sekcji CRM> kliknij koło zębate i wybierz Szablony wstępne.

Wybierz Eksportuj i kliknij odpowiedni przycisk.

Następnie pobierz plik z ustawieniami.


Krok 2.

Przejdź do konta, do którego chcesz zaimportować ustawienia CRM.

Otwórz sekcję CRM i wybierz Szablony wstępne.

Wybierz Importuj i kliknij przycisk Załaduj.

Następnie wybierz wyeksportowany plik ustawień na swoim komputerze i kliknij Kontynuuj.

Gdy ustawienia CRM zostaną zaimportowane, zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Teraz możesz rozpocząć pracę w skonfigurowanym Bitrix24 CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Terminarz zadań Pytania dotyczące kalendarza Moje aktywności Najbardziej dochodowi klienci Widżet strony: ustawienia zaawansowane Jak skonfigurować ustawienia szablonu procesu workflow Inteligentne aktywności Włącz lub wyłącz Zarządzanie asortymentem Uprawnienia dostępu do sekcji Dane mojej firmy Edycja dokumentów w usłudze Office 365: błąd autoryzacji