Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie

Dwustopniowe uwierzytelnienie Bitrix24 jest powiązane z telefonem użytkownika (nie z numerem, ale z urządzeniem). Dlatego jeśli zgubisz telefon lub kupisz nowy, musisz ponownie włączyć uwierzytelnienie dwustopniowe.

Jak ponownie włączyć uwierzytelnienie dwustopniowe po zmianie telefonu?

Przejdź do ustawień swojego profilu> kliknij Zabezpieczenia> Zmieniłem urządzenie przenośne. Ponownie skonfiguruj uwierzytelnienie dwustopniowe dla nowego urządzenia.

Proces połączenia jest opisany w artykule: Dwustopniowe uwierzytelnienie.

Jeśli w ustawieniach portalu opcja Włącz dwustopniowe uwierzytelnianie obowiązkowe dla wszystkich pracowników jest wyłączona, to każdy pracownik może wyłączyć uwierzytelnienie dwustopniowe. Gdy ta opcja jest włączona, tylko administrator może wyłączyć uwierzytelnianie dwustopniowe.

Co robić, jeśli zgubiłem telefon i nie mogę zalogować się do Bitrix24?

Jeśli użytkownik zgubił telefon i nie może zalogować się do Bitrix24, administrator portalu może tymczasowo wyłączyć dla niego dwustopniowe uwierzytelnienie.

Przejdź do profilu użytkownika> Zabezpieczenia> kliknij Wyłącz. Następnie pracownik będzie mógł zalogować się do Bitrix24 i ponownie włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie.

Jeśli odinstalujesz aplikację Bitrix24 OTP, będziesz musiał ponownie podłączyć telefon.

Co robić, jeśli administrator zgubił telefon i nie może zalogować się do Bitrix24?

Musisz mieć kilku administratorów na portalu. Inny administrator może tymczasowo wyłączyć uwierzytelnienie dwustopniowe dla swojego współpracownika.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Autoryzacja w Bitrix24 przez zaproszenie Jak się zalogować i zmienić konto w aplikacji mobilnej Czym Bitrix24.Network różni się od Portalu Bitrix24 Jak przenieść adres firmowy zwolnionego pracownika Sposoby logowania do konta Bitrix24 Dwustopniowe uwierzytelnienie Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę