Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Oferty

Oferta - to element CRM zawierający informacje o firmie, produktach i usługach oraz ofertę współpracy. To kolejny etap pracy z klientem po utworzeniu deala.

Możesz utworzyć ofertę z formularzu elementu CRM.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak utworzyć ofertę?

Główny sposób - utworzyć ofertę z formularza deala.

W takim przypadku produkty, kontakty i firmy związane z dealem zostaną przeniesione do oferty.

Możesz również utworzyć ofertę z odpowiedniej sekcji CRM lub z formularzu firmy i kontaktu.

Zalecamy tworzenie ofert na podstawie deali. W takim przypadku w formularzu deala zobaczysz pełną historię pracy z klientem, w tym wszystkie utworzone oferty.

Interfejs i możliwości ofert

Oferty mają dwa widoki: Kanban i Lista.

Czytaj więcej: Kanban w Bitrix24 CRM.

Wizualnie oferty są podobne do leadów i deali. Po lewej stronie znajdują się pola z informacjami o ofercie, a po prawej oś czasu, w której można planować działania.

W górnej części formularza znajdują się przyciski Działania i Dokument. Za pomocą tych przycisków możesz utworzyć i wysłać klientowi ofertę handlową.

  • Przycisk Działania wykonuje wybrane działanie z dokumentem utworzonym w sekcji Systemy płatności.
  • Czytaj więcej: Systemy płatności.
  • Przycisk Dokument otwiera listę dokumentów, które możesz utworzyć na podstawie oferty.
  • Czytaj więcej: Szablony dokumentów.

Zalecamy korzystanie z narzędzia Dokumenty. Czytaj więcej w artykule: Dokumenty w CRM.

Możesz zautomatyzować pracę z ofertami za pomocą wyzwalaczy, reguł automatyzacji i workflow. Reguły automatyzacji mogą:

  • generować dokumenty według określonych szablonów;
  • wysyłać wiadomości e-mail do klientów;
  • przypominać pracownikom o wydarzeniach;
  • uruchamiać workflow.

Wyzwalacze przeniosą ofertę do żądanego etapu, gdy klient przeczyta wiadomość lub otworzy dokument.

Czytaj więcej: Reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo