Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Lejki sprzedażowe w Bitrix24 CRM

Lejek sprzedażowy to zestaw etapów sprzedaży w Kanbanie służący do pracy z dealami. Lejki pozwalają na podział obszarów pracy w firmie, np. na B2B i B2C. Możesz mieć kilka scenariuszy pracy z klientami, w których każdy dział widzi tylko swoje etapy sprzedaży i deale. Uprawnienia dostępu i ustawienia formularzy deali są indywidualne dla każdego lejka. Możesz na przykład utworzyć osobne lejki do produkcji i dostawy mebli. Każdy lejek będzie miał własne etapy, zestawy pól, uprawnienia dostępu i tunele sprzedażowe.
Tunele sprzedażowe

1 Tak wygląda lejek sprzedażowy w Kanbanie

Jak utworzyć lejek sprzedażowy

Możesz utworzyć lejek sprzedażowy na dwa sposoby:

  1. CRM > Deale > Lejki (≡) > Lejki i tunele sprzedażowe.
  2. Deale > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM > Podstawowe > Lejki deala.

Kliknij Dodaj lejek i wymyśl nazwę.

Domyślnie każdy Bitrix24 ma standardowy lejek o nazwie Ogólne. Nie możesz go usunąć, ale możesz zmienić nazwę i kolejność. Zmień nazwę, klikając przycisk ołówka. Zmień kolejność, przeciągając lejek w wybrane miejsce.

Liczba lejków sprzedażowych, które można utworzyć w CRM, zależy od planu taryfowego.
Cennik Bitrix24

Jak skonfigurować etapy w lejku

Domyślnie nowy lejek sprzedażowy składa się z ośmiu etapów, jednak możesz utworzyć dodtatkowe etapy lub edytować istniejące.

Możesz tworzyć nowe etapy lub edytować istniejące na kilka sposobów:

  1. W sekcji Deale > Lejki i tunele sprzedażowe.
  2. W widoku Kanban.
    Widok Kanban w Bitrix24 CRM
  3. W sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM > Podstawowe > Statusy i pola rozwijane > Etapy deala.
    Statusy i pola rozwijane

Dodaj etap: kliknij Plus (+).

Edytuj lub usuń: kliknij ołówek.

Zmień kolor etaou: Ołówek > Wypełnienie.


Jak usunąć lejek

Aby usunąć lejek, kliknij krzyżyk (x) obok nazwy. Lejki sprzedażowe mogą usuwać pracownicy posiadający odpowiednie uprawnienia dostępu do CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM

Usuwanie lejka może być niedostępne z następujących powodów:

  • próbujesz usunąć standardowy lejek Ogólne o identyfikatorze 0.
  • lejek zawiera deale.
  • kosz ma deale należące do tego lejka.
  • ten lejek ma szablony deali.

W skrócie
  • Lejek sprzedażowy to zestaw etapów sprzedaży w Kanbanie służący do pracy z dealami. Lejki pozwalają na podział obszarów pracy w firmie, np. na B2B i B2C.
  • Możesz mieć kilka scenariuszy pracy z klientami, w których każdy dział widzi tylko swoje etapy sprzedaży i deale.
  • Uprawnienia dostępu i ustawienia formularzy deali są indywidualne dla każdego lejka.
  • Lejki sprzedażowe mogą usuwać pracownicy posiadający odpowiednie uprawnienia dostępu do CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo