Tworząc nowy workflow, musisz go najpierw skonfigurować.
Aby edytować już utworzony workflow, kliknij Działania> Zmień preferencje workflow.
W ustawieniach procesu znajdują się 3 główne sekcje:
Ustawienia
Tutaj możesz skonfigurować:
- Nazwę workflow;
- Opis workflow;
- Sortowanie;
- Obraz.
Słownik
Tutaj możesz zmienić nazwy elementów i sekcji tego workflow.
Przykład: Jeśli chcesz za pomocą workflow zatwierdzać dokumenty, zmień podpis Dodaj wniosek na Dodaj dokument.
Uprawnienia
Tutaj możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z workflow dla całych działów i poszczególnych użytkowników.
Możesz poruszać się po tych sekcjach za pomocą zakładek lub strzałki w prawym górnym rogu.
Dodatkowe działania
W prawym górnym rogu znajduje się przycisk Działania.
Tutaj możesz:
- Usunąć workflow;
- Skopiować;
- Skonfigurować pola workflow.