Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Formularz danych kontaktowych na Czacie na żywo

Formularze danych kontaktowych są potrzebne do identyfikacji klienta na czacie na żywo i pomagają szybko uzyskać dane kontaktowe klienta. Dane kontaktowe są dołączane do formularza elementu CRM.

Formularz powitalny opisany w tym artykule jest obsługiwany tylko na czacie na żywo.

Jak włączyć formularz danych kontaktowych?

Przejdź do ustawień kanału otwartego> otwórz sekcję Automatyczne działania> zaznacz opcję Use CRM form to ask for contact information in the live chat (Skorzystaj z formularza CRM, aby poprosić o dane kontaktowe na czacie na żywo).

Po zaznaczeniu tej opcji możesz wybrać konkretny formularz CRM z listy aktywnych formularzy i wybrać opcje wyświetlania dla tego formularza:

  • Before conversation (Przed rozmową) - klient pisze pierwszą wiadomość na czacie, po czym wysyłany jest do niego formularz CRM. Ta opcja jest domyślnie włączona.
  • Wait for customer's first message (Czekaj na pierwszą wiadomość klienta) - klient nie może pisać na czacie, dopóki nie wypełni formularza.

Predefiniowany formularz

Bitrix24 ma predefiniowany formularz powitalny CRM. Możesz go znaleźć w sekcji CRM> Formularze CRM> Predefiniowane formularze> Contact information form for use with Open Channels (Formularz kontaktowy do otwartych kanałów).

Predefiniowany formularz ma następujące pola:

  • Imię;
  • Nazwisko;
  • Telefon;
  • E-mail.

Nie możesz usunąć predefiniowanego formularza, jednak możesz go wyłączyć lub zmienić zestaw pól:

Czytaj więcej: Kreator formularzy internetowych CRM.

Jak to działa?

Klient kontaktuje się z Twoją firmą przez czat na żywo.

Jeśli włączona jest opcja Wait for customer's first message (Po pierwszej wiadomości), formularz pojawi się natychmiast po pierwszej wiadomości od klienta:

Jeśli włączona jest opcja Before conversation (Przed rozmową) formularz pojawi się, gdy tylko klient otworzy okno dialogowe:

Operator otrzyma wszystkie dane klienta na czacie:

Te same dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:

  • lead;
  • kontakt;
  • deal i kontakt;
  • oferta i kontakt.

Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.


Przekazywanie dodatkowych danych do widżetu

Widżet Bitrix24 umożliwia otrzymywanie dodatkowych danych z systemów zewnętrznych. Na przykład możesz przekazać dane kontaktowe klienta z systemu rozliczeniowego do widżetu.

Jeśli przynajmniej część danych klienta została przeniesiona do widżetu, to automatyczne wyświetlanie formularza CRM zostanie wyłączone, nawet jeśli opcja wyświetlania formularza jest włączona.

Czytaj więcej: Widżet strony: ustawienia zaawansowane.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo