Nowe faktury oparte są na inteligentnych skryptach. Oznacza to, że masz więcej możliwości dostosowywania i automatyzacji.
Czytaj więcej:
Formularz faktury
Teraz formularz jest podobny do formularzy deali i innych elementów CRM. Zawiera oś czasu, reguły automatyzacji, workflow oraz możliwość odbierania płatności.
Automatyzacja
W fakturach pojawiły się reguły automatyzacji, wyzwalacze i workflow. Możesz zautomatyzować przenoszenie faktur między etapami, generowanie i wysyłanie dokumentów do klientów.
Praca z produktami
Teraz faktury obsługują pracę z właściwościami produktów i ofertami handlowymi. Nowy produkt można utworzyć bezpośrednio w formularzu faktury.
Praca z dokumentami
Nowe faktury obsługują pracę tylko z dokumentami. Wszystkie szablony z innych elementów będą działać, ale w tym celu muszą być połączone z fakturami.
Jak powiązać szablony z fakturami
Przejdź do ustawień szablonu dokumentu, w polu Powiąż z sekcjami CRM wybierz Faktura. Zapisz zmiany. Następnie w sekcji Dokumenty pojawią się szablony dokumentów.
Systemy płatności
Teraz wszystkie systemy płatności, które są podłączone w Centrum Sprzedaży, działają w fakturach. Płatność może być akceptowana w taki sam sposób jak w dealach.
Teraz możesz pracować z fakturami w aplikacji mobilnej Bitrix24.
Utwórz fakturę
Przejdź do CRM i otwórz sekcję Faktury.
Dotknij + w prawym dolnym rogu i wybierz Faktura.
Wypełnij formularz faktury i wybierz odbiorcę.
Dodaj produkty
Otwórz sekcję Produkty w górnym menu formularza faktury. Następnie dotknij + w prawym dolnym rogu. Wybierz lub utwórz produkt, aby dodać go do faktury.
Wygeneruj dokument
Faktury obsługują generowanie dokumentów w aplikacji mobilnej. Dodaj nowy dokument lub użyj szablonu.