Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Dokument sprzedaży

Dokumenty sprzedaży w Zarządzaniu asortymentem zawierają informacje o produkcie, cenie, dacie sprzedaży i kliencie.

W Bitrix24 możesz zorganizować różne scenariusze pracy z dokumentami sprzedaży. Oto dwa najczęściej spotykane.

  • Menedżer Sprzedaży. Pracownik samodzielnie przetwarza deale, komunikuje się z klientami i wysyła produkt z magazynu do klienta. Łączy w sobie rolę sprzedawcy i magazyniera. W tym przypadku menedżer tworzy dokumenty sprzedaży w dealach lub w sekcji Zarządzania asortymentem.
  • Menedżer i magazynier. Menedżer sprzedaje produkt, a magazynier zajmuje się wysyłką. Przepływ pracy można zorganizować w taki sposób, aby menedżer tworzył wersję roboczą dokumentu sprzedaży, a sprzedawca przetwarzał ten dokument w momencie wysyłania produktu do dostawy.

W tym artykule się dowiesz, jak utworzyć dokument sprzedaży w wersji przeglądarkowej i aplikacji mobilnej Bitrix24.


Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do CRM > Asortyment > Zarządzanie asortymentem > Zamówienia sprzedaży i kliknij przycisk Utwórz.

Dodaj produkt, wybierz magazyn, ilość i cenę sprzedaży.

Otwórz zakładkę Ogólne, wprowadź informacje o kliencie i wybierz menedżera odpowiedzialnego za sprzedaż.
Kliknij Zapisz, aby zapisać dokument jako wersję roboczą, lub kliknij Zapisz i przetwórz, aby natychmiast opublikować informacje o sprzedaży.

Po przetworzeniu dokumentu ilość dostępnych produktów się zmniejszy. Aby sprawdzić asortyment, otwórz dokument sprzedaży i przejdź do sekcji Produkty i kliknij nazwę produktu.

W formularzu produktu otwórz sekcję Asortyment, a zobaczysz dostępny asortyment w magazynie.

Aby utworzyć dokument sprzedaży, otwórz sekcję Zarządzanie asortymentem > Zamówienia sprzedaży > kliknij przycisk + i wybierz Zamówienia sprzedaży.

Jeśli nie widzisz sekcji Zamówienia sprzedaży, sprawdź ustawienia uprawnień dostępu.
Uprawnienia dostępu do dokumentu sprzedaży

Dodaj informacje o kliencie, wybierz produkty i kliknij Utwórz. Następnie dokument przejdzie do statusu wersji roboczej, a produkty nie zostaną odpisane.

Gdy klient otrzyma produkt, pretwórz dokument, aby uwzględnić sprzedaż produktu w Zarządzaniu asortymentem.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo